  • 1. Data: 2011-04-05 17:42:11
    Temat: najkorzystniejsze odebranie przelewu w dolarach
    Od: ...@b...pl

    witam,
    W jakim banku w tej chwili najbardziej oplaca sie odbierac
    przelewy zagraniczne w dolarach? Dolary bede chcial zamienic na
    zlotowki, ale moga na razie lezec na koncie walutowym, a wyplacilbym
    i zamienil w kantorze na zlotowki kiedy bedzie lepszy kurs.
    Rozumiem, ze mozna z takiego konta dolarowego wyplacic
    w gotowce w dolarach? Czy tylko mozna przelac na inne konto walutowe,
    ewentualnie wyplacic przeliczone na zlotowki?

  • 2. Data: 2011-04-05 17:50:02
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Uzytkownik <...@b...pl> napisal w wiadomosci grup
    > witam,
    > W jakim banku w tej chwili najbardziej oplaca sie odbierac
    > przelewy zagraniczne w dolarach? Dolary bede chcial zamienic na

    ING lub Multibank.

  • 3. Data: 2011-04-05 17:52:07
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Uzytkownik <...@b...pl> napisal w wiadomosci grup
    > witam,
    > W jakim banku w tej chwili najbardziej oplaca sie odbierac
    > przelewy zagraniczne w dolarach? Dolary bede chcial zamienic na

    1. ING
    2. Alior lub Multibank

  • 4. Data: 2011-04-05 18:23:04
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > 1. ING
    > 2. Alior lub Multibank

    Citi?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2011-04-05 19:00:04
    Od: "Tomek" <k...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisal w wiadomosci

    > Citi?

    to ja jeszcze dodam BZWBK oraz Nordea

    Pozdr

  • 6. Data: 2011-04-05 19:05:37
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Tomek" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:infork$rcj$...@n...onet.pl...

    > to ja jeszcze dodam BZWBK oraz Nordea

    Polecasz banki z opłatami za przelewy przychodzące? Można wiedzieć po co?

  • 7. Data: 2011-04-05 19:52:20
    Od: Stiwi <s...@h...com>

    On Apr 6, 3:05 am, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:

    > Polecasz banki z opłatami za przelewy przychodzące? Można wiedzieć po co?

    Zalezy co autor chce robic z waluta, ale jak napisal wymieniac.
    Najlepiej z mojego puntu widzenia, bez wychodzenia z domu, mozna to
    zrobic za pomoca np Walutomat.pl . WBK faktycznie wprowadzil od
    kwietnia oplate za przelew walutowy przychodzacy w wysokosci 10pln,
    jednak taka oplata moze zrownowazyc koszt przelewu SEPA gdy wysylamy
    przelew walutowy do Walutomatu z banku, w ktorym nie maja oni konta.
    Do tego szybkosc takiej wymiany jest wtedy nieporownywalna, majac
    rachunek walutowy w WBK i zlotowy w jednym z trzech ktore posiada
    Walutomat (WBK, Pekao SA, PKO BP), proces wymiany wlacznie z
    wyplacaniem srodkow na rachunek mozemy dokonac w mniej niz godzine
    czasu.

    Natomiast jesli autor watku chce wyplacic walute, faktycznie Multibank
    bedzie tansza alternatywa w tym wzgledzie, jako ze nie pobiera oplaty
    za przelew walutowy przychodzacy. Rowniez wyplata waluty w oddziale
    jest bezplatna (w WBK rowniez). Pamietam tylko, ze kiedys aby wyplacic
    wiecej niz US$500 nalezalo zglosic ten fakt 3 dni robocze wczesniej.
    Bylo to malo wygodne, zwlaszcza ze za nie podjecie gotowki w
    okreslonym terminie byla kara. No ale to bylo kiedys i moze sie teraz
    zmienilo.