  • 1. Data: 2011-04-07 11:24:19
    Temat: mille niedobre konto
    Od: "085" <z...@g...pl>

    za chate polska, lidla i netto nie oddaje, ciezkie czasy dla biednych ludzi

    za niski wspolczynnik lansu :]

    zwrot przyszedl szostego nastepnego miesiaca, pisze, bo ktos o to pytal pare
    dni temu

    p, zul

  • 2. Data: 2011-04-07 11:31:09
    Temat: Re: mille nie takie zle konto
    Od: "085" <z...@g...pl>

    Zwracam honor - jednak oddaje. Blad wynikl stad, ze operacje po 26 marca
    zaksiegowaly sie na kwiecien.

    ale wstyd
    zul

  • 3. Data: 2011-04-07 11:51:58
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Zwracam honor - jednak oddaje. Blad wynikl stad, ze operacje po 26 marca
    > zaksiegowaly sie na kwiecien.
    >
    > ale wstyd
    > zul

    tak, 6.04 przyszedł zwrot...nawet całkiem spory, ale nie wiem czy
    powinienem się cieszyć (wydałem aż tak dużo na żarcie i paliwo?)

    czy może ktoś ma info, za które spożywczaki zwrotu nie ma?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2011-04-07 11:59:53
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    policzyłem dokładnie i oddali mi za wszystko:

    czyli wszystkie stacje paliw oraz netto, lidla, PiP, kerfura, stokrotkę,
    osiedlowy sklep mięsny i tesco

    zwrot obejmuje wszystkie transakcje rozliczone w okresie 1.03 do 31.03 ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2011-04-07 16:02:54
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2011-04-07 13:59, RobertS pisze:
    > zwrot obejmuje wszystkie transakcje rozliczone w okresie 1.03 do 31.03 ;-)

    u mnie również zwrot, prawie 20 zł :)

  • 6. Data: 2011-04-07 19:14:13
    Od: "twoj wladca" <n...@n...pl>

    to i tak malo wydajesz

  • 7. Data: 2011-04-07 19:19:00
    Od: "085" <z...@g...pl>

    Użytkownik "twoj wladca" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > to i tak malo wydajesz

    bo pisal tylko o drobnych wydatkach ;p

    zul

  • 8. Data: 2011-04-07 19:35:07
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 07-04-2011 o 18:02:54 radar <_sara_@_post_._pl_> napisał(a):

    > u mnie również zwrot, prawie 20 zł :)

    czy jesteś Radarem od fast food eatersów ?

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 9. Data: 2011-04-07 20:04:29
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2011-04-07 21:35, Zbyszek pisze:
    > czy jesteś Radarem od fast food eatersów ?

    nie :)

  • 10. Data: 2011-04-07 20:04:50
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2011-04-07 21:14, twoj wladca pisze:
    > to i tak malo wydajesz

    a mille mam tylko do paliwa i prostej spożywki
    duże zakupy to selgros itp.