  • 21. Data: 2006-06-06 13:19:49
    Temat: Re: Czy jest jeszcze taki bank?
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    janke pisze:

    > ja mam dłużej, nie chodzi o to by się licytować. pomyliłem opłatę za
    > prowadzenie z opłatą za ve.
    > a nie brać karty do tego konta?

    A dlaczego nie? Takie wyjście sprawdza się doskonale jako jeden z elementów
    większego "produktu bankowego"

    > to konto akurat bez ve jest bezwartościowe jako podstawowe, bo czy chciałby
    > ktoś płacić za wypłaty w kasie 5pln od operacji?

    [...]

    > czyli wróciliśmy do tego, co już zostało stwierdzone:
    > - albo rezygnacja z warunku nr 1. w pierwszym poście

    Wspomniany przez Ciebie warunek dotyczy opłaty za *prowadzenie* rachunku.
    Natomiast Tobie chodzi o opłatę za *używanie* VE o czym autor pierwszego
    posta nie wspomina.

    > - albo dodatkowe warunki stawiane przez bank, czyli "gimnastyka" by tę
    > opłatę zredukować do 0 (lub nawet do +1zł)

    Jaka gimnastyka? Jak dla mnie sprawa jest prosta jak budowa cepa - jeśli nie
    potrzeba karty to się jej nie bierze. Natomiast jeśli się bierze ichnie VE
    to najprawdopodobniej z zamiarem używania - zrobić 300 PLN na VE w miesiąc
    nie jest trudno - a 1 PLN się zwróci. Żadna gimnastyka.

    --
    Grzegorz Kamionka

  • 22. Data: 2006-06-06 19:42:51
    Od: "Stach - SaTooT" <s...@o...pl>

    > Jaka gimnastyka? Jak dla mnie sprawa jest prosta jak budowa cepa - jeśli nie
    > potrzeba karty to się jej nie bierze.

    Już zostało powiedziane - to konto jest bezwartościowe bez karty Visa Electron.

    > Natomiast jeśli się bierze ichnie VE
    > to najprawdopodobniej z zamiarem używania

    Niekoniecznie. Można do wypłacania gotówki - a nawet trzeba, bo już
    wspomniano, że wypłata z tego konta w banku to 5 złotych za wypłatę.
    Zresztą są lepsze karty do płacenia.

    > Visa Electron - zrobić 300 PLN na VE w miesiąc
    > nie jest trudno - a 1 PLN się zwróci. Żadna gimnastyka.

    "Gimnastyką" jest każdy warunek. "Żadna gimnastyka" to jeden złoty bonusu bez
    stawiania warunku 300 złotych obrotu.

    Stachu S.

  • 23. Data: 2006-06-06 20:45:10
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    Stach - SaTooT pisze:

    > Już zostało powiedziane - to konto jest bezwartościowe bez karty Visa Electron.

    Ja używam z powodzeniem bez VE i mam inne zdanie na ten temat. Oczywiście
    nie jest to moje konto podstawowe.

    > Niekoniecznie. Można do wypłacania gotówki - a nawet trzeba, bo już
    > wspomniano, że wypłata z tego konta w banku to 5 złotych za wypłatę.

    Miałem na myśli operacje bezgotówkowe.

    > Zresztą są lepsze karty do płacenia.

    Zdecydowanie.

    > "Gimnastyką" jest każdy warunek. "Żadna gimnastyka" to jeden złoty bonusu bez
    > stawiania warunku 300 złotych obrotu.

    Dla mnie to nadal żadna gimnastyka.

    Należy nadmienić, że autor wątku nic nie wspomina o wymaganiach odnośnie
    karty do konta - co więcej zaznacza, że nie ma żadnych innych warunków poza
    wymienionymi - wobec czego nadal z mojej strony podtrzymuję e-Konto jako
    dobrą propozycję.

    Oczywiście można zacząć generalizować i analizować różne możliwości, co
    właśnie ma miejsce, aczkolwiek nie sądzę że jest to właściwa droga - bowiem
    tak naprawdę autor podał dość szerokie wymagania i liberalizm w zrozumieniu
    może prowadzić do proponowania złożenia sobie usługi z kilku banków - jak to
    kiedyś nazwał Amra - "wyjadanie wisienek" ;-) To oczywiście przykład.

    Z mej strony EOT.

    --
    Grzegorz Kamionka

  • 24. Data: 2006-06-07 13:50:58
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Mon, 05 Jun 2006 10:22:06 +0200, w <4483e9a8$1@news.home.net.pl>, Grzegorz
    Kamionka <k...@T...data.pl> napisał(-a):

    > Autor postawił trzy warunki, żadnych dodatkowych - wszystkie trzy spełnia
    > zwykłe e-Konto.

    Nie spełnia.

  • 25. Data: 2006-06-07 15:25:12
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    >Nie spełnia.

    nie przekonasz ;)
    dyskusja kończy się na "z mojej strony EOT", ewentualnie pojawiają się
    jeszcze dygresje na temat budowy cepa.

    janke