  • 1. Data: 2006-06-04 15:21:04
    Temat: Czy jest jeszcze taki bank?
    Od: michal <m...@s...pl>

    Witam czy jest jeszcze w ogóle taki bank który:

    1) prowadzenie konta - bezpłatne

    2)przelewy bezpłatne

    3)obsługa przez internet - bezpłatna

    bez żadnych warunków

    Po prostu polećcie najtańszy bank w pOLSCE

  • 2. Data: 2006-06-04 15:30:18
    Temat: Re: Czy jest jeszcze taki bank?
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    michal pisze:

    > Witam czy jest jeszcze w ogóle taki bank który:
    > 1) prowadzenie konta - bezpłatne
    > 2)przelewy bezpłatne
    > 3)obsługa przez internet - bezpłatna
    > bez żadnych warunków

    Lukas - e-Konto, Volkswagen Bank Direct - Plus Konto (należy podkreślić brak
    możliwości wydania karty płatniczej do tego rachunku.)

    --
    Grzegorz Kamionka

  • 3. Data: 2006-06-04 15:32:39
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > 3)obsługa przez internet - bezpłatna
    > bez żadnych warunków
    > Po prostu polećcie najtańszy bank w pOLSCE

    imo nie.
    zrezygnuj z choćby jednego z twoich "1/2/3" lub pozwól na "dodatkowe
    warunki/gimnastykę", to się bank i rachunek znajdzie.

    janke

  • 4. Data: 2006-06-04 15:45:37
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam,

    > Volkswagen Bank Direct - Plus Konto (należy podkreślić brak
    > możliwości wydania karty płatniczej do tego rachunku.)

    Ale tam chyba jest płatny token za 36 zeta na rok, bo probocja to się chyba
    już skończyła.

    Marcin_P.

  • 5. Data: 2006-06-04 15:47:49
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    Marcin_P. pisze:

    > Ale tam chyba jest płatny token za 36 zeta na rok, bo probocja to się chyba
    > już skończyła.

    Faktycznie ;-) Ja się jeszcze załapałem i kilka miesięcy będzie za free
    (promocja 1 PLN za token)

    Zostaje więc Lukas.

    --
    Grzegorz Kamionka

  • 6. Data: 2006-06-04 16:01:51
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    > Faktycznie ;-) Ja się jeszcze załapałem i kilka miesięcy będzie za free
    > (promocja 1 PLN za token)

    Tez tak myslałem bo kilka dni temu własnie odsyłałem im token po rocznej
    promocji :-)

    > Zostaje więc Lukas.

    Ciekawa jak długo się jeszcze uchowa darmowe eKonto PRO.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2006-06-04 16:47:31
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Grzegorz Kamionka napisał(a):

    > Zostaje więc Lukas.

    Tak ale ma warunki które musisz spełnić aby konto było za 0zł a o
    których nic nie piszesz. A mianowicie:

    - średnie saldo miesięczne na LUKAS e-Konto PRO (rachunek bieżący +
    lokaty) wynosi co najmniej 5.000 zł
    - występują regularne wpływy - przez ostatnie trzy miesiące średni
    miesięczny wpływ wynosił min. 2000zł.Przez ostatnie trzy miesiące wpłaty
    na konto powinny być realizowane regularnie w każdym miesiącu. Przelew
    środków z zakończonej lokaty (w ramach konta) nie stanowi wpływu na
    konto, o którym mowa powyżej.

    Przemek

  • 8. Data: 2006-06-04 16:53:13
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    Przemek pisze:

> [...]
    > lokaty) wynosi co najmniej 5.000 zł
    > - występują regularne wpływy - przez ostatnie trzy miesiące średni

    W którym miejscu pisałem o e-Koncie *PRO*? Z mojej strony cały czas mowa o
    zwykłym *e-Koncie*. Czytaj uważniej.

    --
    Grzegorz Kamionka

  • 9. Data: 2006-06-04 18:52:17
    Od: "SQ|wysyn" <sq|wysyn@sq|wysyn.pl>

    Użytkownik "michal" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > 3)obsługa przez internet - bezpłatna
    >
    > bez żadnych warunków
    >
    > Po prostu polećcie najtańszy bank w pOLSCE

    Skarpeta.

    --
    SQLwysyn
    Przeżylismy trzy zabory, przeżyjemy i kaczory ...

  • 10. Data: 2006-06-04 20:07:00
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    janke <j...@p...onet.pl> wrote:
    > imo nie.
    > zrezygnuj z choćby jednego z twoich "1/2/3" lub pozwól na "dodatkowe
    > warunki/gimnastykę", to się bank i rachunek znajdzie.

    Warunek konieczny - wysokie saldo na rachunku - i spoko luz - cos sie
    znajdzie :)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!