  • 1. Data: 2006-06-04 14:37:18
    Temat: Zmiany w Multibanku - czy ktoś może założyć lokatę terminową?
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Podobno zaszły zmiany w lokatach, w systemie transakcyjnym Multibanku.
    U mnie zmian polega na tym, że naciskając przycisk "nowa lokata" pojawia mi
    się:
    "Nie można utworzyć lokaty terminowej. Proszę o kontakt z Telefonicznym
    Centrum Obsługi." A Centrum oczywiście nic nie wie ;-)
    Czy ktoś jeszcze tak ma?

    pozdrawiam,
    Bogdan

  • 2. Data: 2006-06-04 15:19:20
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    Bogdan B. <b...@w...pl> wrote:
> [...]
    > "Nie można utworzyć lokaty terminowej. Proszę o kontakt z Telefonicznym
    > Centrum Obsługi." A Centrum oczywiście nic nie wie ;-)

    a smsy nie????:(
    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Dzięki mózgowi myślimy, że myślimy." Bierce Ambrose

  • 3. Data: 2006-06-04 19:03:00
    Temat: Re: Zmiany w Multibanku - czy kto? może załoźyć lokatę terminowÂą?
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 4 Jun 2006 16:37:18 +0200, "Bogdan B." <b...@w...pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >"Nie można utworzyć lokaty terminowej. Proszę o kontakt z Telefonicznym
    >Centrum Obsługi." A Centrum oczywiście nic nie wie ;-)

    U mnie jest coś innego - po wybraniu "nowa lokata" nie pojawia się rachunek
    podstawowy.

  • 4. Data: 2006-06-06 16:29:13
    Temat: Re: Zmiany w Multibanku - czy ktoś może zało?ć lokatę terminow??
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 04 Jun 2006 21:03:00 +0200, Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>
    wklepał(-a):

    >U mnie jest coś innego - po wybraniu "nowa lokata" nie pojawia się rachunek
    >podstawowy.

    O, poprawili. :)

  • 5. Data: 2006-06-06 22:22:02
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>