  • 1. Data: 2006-06-04 12:18:09
    Temat: Multi - zamkniecie konta - potwierdzenie
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    Chce zamknac konto w Multi. Jezeli pojde do oddzialu
    i zloze dyspozycje do dostane pewnie potwierdzenie
    zlozenia dyspozycji zamkniecia a czy dadza jakies
    potwierdzneie zakmniecia gdy juz zamkna konto?
    Moze przysla chociaz wyciag jeszcze z czerwca
    gdzie ostatnia pozycja bedzie 'zamkniecie konta'?

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 2. Data: 2006-06-05 14:17:58
    Temat: Re: Multi - zamkniecie konta - potwierdzenie
    Od: Piotrek Miller <p...@p...onet.pl>

    On Sun, 4 Jun 2006 14:18:09 +0200, "Marcin" <k...@k...de>
    wrote:

> [...]
    >potwierdzneie zakmniecia gdy juz zamkna konto?
    >Moze przysla chociaz wyciag jeszcze z czerwca
    >gdzie ostatnia pozycja bedzie 'zamkniecie konta'?

    Nie pamiętam jak było z ostatnim wyciągiem ale na moje życzenie
    otrzymania pisemnego potwierdzenia zamknięcia konta otrzymałem takowe
    bez szemrania. Przyszło pocztą na adres zamieszkania. Nawet do konta
    walutowego, o które nie prosiłem.

    --
    Pozdrawia,
    P.I.T.E.R.: Positronic Intelligent Thorough Exploration Replicant