  • 11. Data: 2006-06-05 07:58:01
    Temat: Re: Czy jest jeszcze taki bank?
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Grzegorz Kamionka napisał(a):

    > W którym miejscu pisałem o e-Koncie *PRO*? Z mojej strony cały czas mowa
    > o zwykłym *e-Koncie*. Czytaj uważniej.

    Więc jeżeli wersja bez tokena to dość uciążliwe przelewy. A wersja z
    tokenem to już nie bezpłatne konto tylko 36zł na rok. Wg mnie tak jak
    pisał janke IMO trzeba zrezygnować z jakiegoś punktu.
    Przemek

  • 12. Data: 2006-06-05 08:22:06
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    Przemek pisze:

    > Więc jeżeli wersja bez tokena to dość uciążliwe przelewy.

    Jeśli nie wykonuje dużo _nowych_ przelewów (do nowych odbiorców) może raz
    zdefiniować listę odbiorców w oddziale i nie ma żadnych uciążliwości i
    kosztów związanych z tokenem - bo nie zachodzi potrzeba używania takowego.

    > A wersja z
    > tokenem to już nie bezpłatne konto tylko 36zł na rok.

    Autor postawił trzy warunki, żadnych dodatkowych - wszystkie trzy spełnia
    zwykłe e-Konto.

    > Wg mnie tak jak
    > pisał janke IMO trzeba zrezygnować z jakiegoś punktu.

    Z kolei wg mnie nie.

    --
    Grzegorz Kamionka

  • 13. Data: 2006-06-05 08:30:47
    Od: Michal M JJ <w...@...pl>

    > Skarpeta.
    ciekawe gdzie widziales skarpety pozwalajace na realizacje pktow 2-3? ;-)

  • 14. Data: 2006-06-05 13:59:44
    Temat: Re: Re: Czy jest jeszcze taki bank?
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >zdefiniować listę odbiorców w oddziale i nie ma żadnych uciążliwości i
    ...lub przez telefon

  • 15. Data: 2006-06-05 14:43:39
    Od: "SQLwysyn" <sq|vvysyn@sq|wysyn.pI>

    Użytkownik "Michal M JJ" <w...@...pl> napisał w wiadomości

    > ciekawe gdzie widziales skarpety pozwalajace na realizacje pktow 2-3? ;-)

    To oczywiste
    - przelewy bezplatne, bo nie przelejesz ze skarpety
    - obsługa przez internet tez bezplatna bo niedostepna

    --
    SQLwysyn
    Przeżylismy trzy zabory, przeżyjemy i kaczory ...

  • 16. Data: 2006-06-05 15:00:10
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    sunwick pisze:

    > ...lub przez telefon

    Przez LUKASlinię też można, jednakże IMHO w przypadku potrzeby dodawania
    większej ilości nowych odbiorców rozwiązanie jest niewygodne - cytując
    Miernika - lepiej chyba już płacić za token, niż dyktować dane "białku" ;-)

    --
    Grzegorz Kamionka

  • 17. Data: 2006-06-05 18:32:42
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > Autor postawił trzy warunki, żadnych dodatkowych - wszystkie trzy spełnia
    > zwykłe e-Konto.

    > Z kolei wg mnie nie.

    dla e-konta lukasa by nie płacić 1zł/mc trzeba było mieć regularne wpływy do
    niedawna - dawało to bonus +1zł "za regularne wpływy". można też było
    zarobić bonus +1zł za obroty elektronem.
    czy teraz e-konto jest za darmo, nie pobierają opłaty?

    jeśli natomiast pobierają nadal opłatę, to:
    - albo rezygnujesz z warunku nr 1. w pierwszym poście
    - albo masz dodatkowe warunki stawiane przez bank, czyli tzw. gimnastykę, by
    tę opłatę zrekompensować do 0 lub nawet do +1zł

    tutaj (cały czas zakładam, że pobierają 1zł/mc za prowadzenie e-konta)
    trzeba by mieć regularne wpływy średnia >2000/mc i/lub obroty kartą ve na
    >300pln.
    spełnienie jednego lub obu powyższych warunków powoduje 0 lub +1 jeden za
    prowadzenie konta.

    zasadnicze jest zatem pytanie: zniesiono miesięczną opłatę w wysokości 1
    złoty za prowadzenie e-konta w lukasie?
    jeśli tak, to grzegorz ma rację.

    janke

  • 18. Data: 2006-06-05 18:48:38
    Od: bob <1...@x...pl>

    michal napisał(a):
    > Witam czy jest jeszcze w ogóle taki bank który:
    >
    > 1) prowadzenie konta - bezpłatne

    mbank

    > 2)przelewy bezpłatne

    VBD

    > 3)obsługa przez internet - bezpłatna

    większość

    > bez żadnych warunków

    hmmm ...

    > Po prostu polećcie najtańszy bank w pOLSCE

    ale o sso chodzi ...

  • 19. Data: 2006-06-05 19:50:53
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    janke pisze:

> [...]
    > zarobić bonus +1zł za obroty elektronem.
    > czy teraz e-konto jest za darmo, nie pobierają opłaty?

    e-Konto mam bodajże od 1.5 roku i opłaty za prowadzenie konta nie ma i przez
    ten czas nie było. Jedyną opłatą jest 1 PLN za użytkowanie karty VE, które
    można zarobić obrotami na tejże. Ewentualnie w ogóle nie brać tej karty do
    tego konta.

    To powinno rozwiać wątpliwości:

    http://lukas.com.pl/oferta_konta_oplat.asp

    --
    Grzegorz Kamionka

  • 20. Data: 2006-06-05 21:20:16
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > które można zarobić obrotami na tejże. Ewentualnie w ogóle nie brać tej

    ja mam dłużej, nie chodzi o to by się licytować. pomyliłem opłatę za
    prowadzenie z opłatą za ve.

    a nie brać karty do tego konta?
    to konto akurat bez ve jest bezwartościowe jako podstawowe, bo czy chciałby
    ktoś płacić za wypłaty w kasie 5pln od operacji?
    wiem, że zaraz padnie argument, że e-konto można traktować jako wpłatomat do
    mbanku czy innych, ale:
    - można, jednak imo nie do tego szuka się _najtańszego_ konta
    - ktoś już w tym wątku wykazywał jak niewygodne jest "dodawanie większej
    ilości nowych odbiorców"

    czyli wróciliśmy do tego, co już zostało stwierdzone:
    - albo rezygnacja z warunku nr 1. w pierwszym poście
    - albo dodatkowe warunki stawiane przez bank, czyli "gimnastyka" by tę
    opłatę zredukować do 0 (lub nawet do +1zł)

    janke