  • 21. Data: 2019-01-26 16:19:43
    Temat: Re: Czemu przewalutowało kartę kantoru walutowego
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Pojęcia nie mam, na pewno będzie trudniej sprawdzić niż co mam w polskich bankach.
    Choć ostatnio kazali uzupełnić TIN, jakbym im PESELu nie podawał...
    Ale jak testowałem szukanie informacji o rachunkach w innych bankach, jak jeszcze
    było to darmowe niedługo po wprowadzeniu, to mnóstwo spółdzielni nie odpowiedziało,
    twardo też milczał mBąk, nawet im na to reklamację złośliwie napisałem.

    A trzymanie części kasy w N26 wybrałem z powodu obaw o scenariusz cypryjski czy
    grecki w polskich bankach po upadku getoutu. Bo na opcję gotówkową nie mam dobrego
    ponysłu :(
    A przy okazji dobra karta do płacenia.
    Ciekawy jestem, czy dają wszystkim ten sam BIN, czy też są inne dla DE, inne dla PL
    itd.?
    Bo revoluta teraz już poznasz, że z PL, i na Janusza wychodzisz ;P

  • 22. Data: 2019-02-11 20:50:01
    Od: mk <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 24 stycznia 2019 16:01:26 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:

    > i koniecznie pochwal się na grupie co z tego wyszło

    AK nie uznał mojej reklamacji, ale z uwagi na wcześniejszą dobrą współpracę zwrócił
    mi sporną kwotę :)
    Pzdr

  • 23. Data: 2019-02-12 08:50:34
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2019-02-11 o 20:50, mk pisze:

    > AK nie uznał mojej reklamacji, ale z uwagi na wcześniejszą dobrą współpracę zwrócił
    mi sporną kwotę :)
    > Pzdr

    czyli zachowali się ok, ale na przyszłość uważaj

    ps
    ciekawe czy akceptant ma coś z tego extra jak klient wybierze DCC?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 24. Data: 2019-02-12 11:56:08
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 11 lutego 2019 21:01:45 UTC+1 użytkownik mk napisał:

    > AK nie uznał mojej reklamacji, ale z uwagi na wcześniejszą dobrą współpracę zwrócił
    mi sporną kwotę :)

    Ciekawy sposób odrzucania reklamacji ;)
    Ale co napisali w tym odrzuceniu?

  • 25. Data: 2019-02-12 14:15:56
    Od: mk <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 lutego 2019 11:56:09 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

    > Ale co napisali w tym odrzuceniu?

    "...w przypadku wskazanej transakcji zaakceptowana została kwota 981,20 PLN.
    Transakcja została więc przez Bank rozliczona w sposób prawidłowy, a reklamacja nie
    jest zasadna."

  • 26. Data: 2019-02-12 14:40:49
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 12 lutego 2019 14:15:57 UTC+1 użytkownik mk napisał:

    > "...w przypadku wskazanej transakcji zaakceptowana została kwota 981,20 PLN.
    Transakcja została więc przez Bank rozliczona w sposób prawidłowy, a reklamacja nie
    jest zasadna."

    Typowe dla aliora.
    Jak masz ochotę, to pisz reklamację do reklamacji i wyjaśniaj tępym młotkom (czy też
    cwanym gapom), że problemem nie jest to, że DCC zostało zaakceptowane, ale że to nie
    Ty zaakceptowałeś.
    I że mają zrobić chargeback z kodem 4834 i "transaction modifier": "DCC Selected by
    Merchant".
    Kasę już masz, więc pozostaje zabawa - a pogromienie hotelu warto zrobić.

  • 27. Data: 2019-02-12 21:26:19
    Od: mk <m...@g...com>