  • 1. Data: 2019-01-22 21:50:15
    Temat: revolut visa i mc?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    jak w temacie

    jest jakaś różnica w revolutach z logo mc i visa?

    byłem trochę w strefie euro i wrażenia następujące:

    zakup euro po 4,30 zł i można wpłacić na alior kantor

    revolut w dni robocze kurs ok. 4,29 zł, a w weekend ok. 4,315 zł

    ale jak ktoś lubi kombinacje to można revolutem obciążyć debetówkę z
    Mille i 2% moneyback się należy ;-)

    szkoda, że revoluta nie można BLIKiem doładować

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2019-01-23 09:29:09
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Przy MC można się nadziać na surcharge w bankomatach, np. w polskich euronetach. Visa
    przed tym podobno chroni.
    Reszta bez różnicy, choć jak masz obie to warto zabrać za granicę obydwie, bo jeszcze
    krążą legendy o punktach na Zachodzie, gdzie akceptowana jest tylko jedna z
    organizacji.

  • 3. Data: 2019-01-23 09:59:48
    Temat: Re: revolut visa i mc?
    Od: g...@g...com

    > szkoda, że revoluta nie można BLIKiem doładować
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > RobertS

    Mozna doladowac przelewem, a wiec i BLIKiem, dochodzi w 0,5 dnia.
    Zlecenie w mBanku przed 9 a Revolut zglasza juz przed 13 doladowanie.
    Sprawdzone. Mozna doladowac aplikacja mobilna/BLIK banku.

  • 4. Data: 2019-01-23 17:25:09
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2019-01-23 o 09:59, g...@g...com pisze:

    > Mozna doladowac przelewem, a wiec i BLIKiem, dochodzi w 0,5 dnia.
    > Zlecenie w mBanku przed 9 a Revolut zglasza juz przed 13 doladowanie.
    > Sprawdzone. Mozna doladowac aplikacja mobilna/BLIK banku.

    jak doładowuję kartą to kasa jest od razu, poza tym widzę opcję przelew
    i applepay...blika brak

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2019-01-24 10:07:14
    Od: g...@g...com

    jak doładowuję kartą to kasa jest od razu,
    To fakt, ale ja wlasnie dla tego ODPIOLEM karte od Revoluta.
    Tak bezpieczniej, jak doladowuje przelewem to mam glowne konto
    ODSEPAROWANE od karty i Revoluta. Placac w roznych krajach typu
    Rumunia jest sie narazony na wyczyszczenie konta.a przez wlamanie na
    Revoluta do wyczyszczenia glownego. Smartfony sa dziurawe !
    Jeszcze jedno czego NIKT nie poruszal przy Revolucie - transfer.
    W tym mcu apka Revoluta zjadla mi kilkadziesiat MB, to nie wiele.
    Apka byla malo uzywana glownie praca w tle, gdybym wlaczyl lokalizacje
    ,dla bezpieczenstwa karty, zjadlo by duzo wiecej.
    Jezeli pojedziesz do kraju poza UE typu Ukraina Gruzja transfer jest DUZO drozszy, a
    musisz miec nr czynny do potwierdzen i doladowan.
    Moze wyjsc tego kilkaset zl, w zaleznosci od kraju, Apka zje caly zyst z
    stosowania Revoluta. Dlatego uwazam obsluge Revoluta prze tylko apke za
    duzy minus - pisalem juz o tym.
    gtoni

  • 6. Data: 2019-01-24 14:39:44
    Od: PP <...@...pl>

> [...]
    jeszcze krążą legendy o punktach na Zachodzie, gdzie akceptowana jest tylko jedna z

    Raczej przy visach w euronetach jest opłata

  • 7. Data: 2019-01-24 15:39:03
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 24 stycznia 2019 14:39:47 UTC+1 użytkownik PP napisał:
    Visa przed tym podobno chroni.
    jeszcze krążą legendy o punktach na Zachodzie, gdzie akceptowana jest tylko jedna z
    organizacji.

    > Raczej przy visach w euronetach jest opłata

    Raczej przy MC. Z curve jest identyczny problem, a dają tylko MC.
    I tak samo twierdzi tow. internet.
    Masz więc jakieś źródło na to Twoje "raczej"?

  • 8. Data: 2019-01-24 15:55:48
    Od: PP <...@...pl>

> [...]
    > I tak samo twierdzi tow. internet.
    > Masz więc jakieś źródło na to Twoje "raczej"?

    Bo mam vise i dlatego tak myślałem. A Revolut teraz wydaje Mastercarda,
    z którym już nie ma ponoć problemów (BIN europejskie).

  • 9. Data: 2019-01-24 16:14:31
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 24 stycznia 2019 15:55:50 UTC+1 użytkownik PP napisał:
> [...]
    > >
    > Bo mam vise i dlatego tak myślałem. A Revolut teraz wydaje Mastercarda,
    > z którym już nie ma ponoć problemów (BIN europejskie).

    A sprawdzałeś w praktyce czy tylko myślałeś?
    Rewolwer wydaje teraz MC z wręcz polskim BINem (Danska Bank oddział w Polsce), więc
    problem zniknie, ale tylko w PL, za granicą wciąż może się pojawić.

  • 10. Data: 2019-01-25 13:33:47
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Jak ktoś jest hardcore'm i chce koniecznie na całym świecie płacić, to może się
    naciąć na fraud albo opłatę za transfer danych (jakiś dziennikarz z DE, może nawet
    naczelny, nie mógł się na wakacjach w tunezji rozstać ze swoim blogiem i napykał
    transferu chyba na 20k euro - potem prosił szefa t-mobile, żeby mu to anulował).
    Narzędzi trzeba używać rozsądnie.

    A jakie lekarstwo proponujesz na chorobę "obsługa tylko przez apkę"?
    Czy telefon nie ma wi-fi? Bo w jaki inny sposób chciałbyś obsługiwać rewoluta przez
    tzw. "komputer"?
    Apkę rewolwer ostatnio poprawił i już na tablecie mogę zainstalować.

    Dla mnie najważniejsze w rewolucie jest to, że jest i że inni z niego korzystają, co
    wpływa na postawę banków.
    Sam wolę curve, N26 i IKA, a w odwodzie mam jeszcze mc z pekao. Oraz opcję visy w
    getoucie.
    To są porządne karty (nawet curve to debit), a rewolwer to jednak wciąż prepaid.
    Czy to stąd takie zainteresowanie metalem, że to nie będzie prepaid?