  • 11. Data: 2019-01-23 18:08:53
    Temat: Re: Czemu przewalutowało kartę kantoru walutowego
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > W USD czy GBP?

    właśnie w USD, co było zastanawiające...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 12. Data: 2019-01-23 21:05:57
    Od: mk <m...@g...com>

    W dniu środa, 23 stycznia 2019 12:33:04 UTC+1 użytkownik Kamil Jońca napisał:

    > trzeba uważać i się nie zgadzać.

    Tak, tylko że recepcjonista to "klepnął" a mi podał tylko terminal do wklepania pin.

  • 13. Data: 2019-01-23 21:50:32
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Dlatego masz szansę na reklamację.
    Najpierw napisz do hotelu, opisz sytuację i zażądaj rekompensaty.
    Jeśli odmówią, reklamacja do aliora z załączoną korespondencją z hotelem i żądaniem
    procedury chargeback - na niezatwierdzone DCC też jest kod.
    Oczywiście nie zapomnij wszędzie napisać, że była to karta do konta w euro i nie
    jesteś takim idiotą, żeby z taką kartą akceptować DCC i że zrobił to recepcjonista
    wbrew Twojej woli.

  • 14. Data: 2019-01-23 22:06:54
    Od: mk <m...@g...com>

    W dniu środa, 23 stycznia 2019 21:50:33 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
> [...]
    jesteś takim idiotą, żeby z taką kartą akceptować DCC i że zrobił to recepcjonista

    Dzięki za podpowiedź. Będę reklamował.
    Pzdr

  • 15. Data: 2019-01-24 16:00:46
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2019-01-23 o 21:05, mk pisze:

    > Tak, tylko że recepcjonista to "klepnął" a mi podał tylko terminal do wklepania
    pin.

    też mi tak kiedyś zrobili, dałem cancel i musiał wprowadzić transakcję
    jeszcze raz

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 16. Data: 2019-01-24 16:01:26
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2019-01-23 o 22:06, mk pisze:

    > Dzięki za podpowiedź. Będę reklamował.
    > Pzdr

    i koniecznie pochwal się na grupie co z tego wyszło

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 17. Data: 2019-01-24 16:14:55
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 24 stycznia 2019 16:00:46 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:

    > też mi tak kiedyś zrobili, dałem cancel i musiał wprowadzić transakcję
    > jeszcze raz

    A po czym się zorientowałeś?

  • 18. Data: 2019-01-24 19:06:03
    Od: g...@g...com

    właśnie w USD, co było zastanawiające...
    To ciekawe, czyzby karta Revoluta, MC?, w pewnych sytuacjach
    zachowywala sie tak jak karta dolarowa kantoru Aliora - przewalutowanie
    MC na dolary ?
    Sprawdz wszystkie okolicznosci, z jakiej waluty, jakie stany walut
    na Revolucie ?

  • 19. Data: 2019-01-25 10:27:12
    Od: mk <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 24 stycznia 2019 16:01:26 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:

    > i koniecznie pochwal się na grupie co z tego wyszło

    Nie omieszkam.
    Na razie wysłałem reklamację do hotelu. Czy mogę równocześnie reklamować w banku, czy
    czekać na reakcję hotelu? Jeśli tak, to po jakim czasie braku tej reakcji uruchomić
    procedurę reklamacyjną w kantorze?
    Pzdr

  • 20. Data: 2019-01-26 12:02:37
    Od: ń <k...@t...sie>

    Tak z ciekawości:
    Czy Twoi prześladowcy wiedzieliby o tym koncie, np. z systemu ognivo lub inaczej?

    -----