  • 1. Data: 2002-11-17 11:01:50
    Temat: karta kredytowa Multibanku
    Od: "ppp" <p...@w...pl>

    Czy ktos juz o nia wystepowal i ile sie czeka na wydanie? Czy
    lepiej odebrac karcie w oddziale czy zlecic wysylke poczta?

    Czy w przypadku tej karty podpisuje sie zobowiazanie do poddania
    sie egzekucji na podstawie bankowego tytulu egzekucyjnego i jesli
    tak do jakiej kwoty? Bo chyba weksli to nie chca?

    Na jaka srednio kwote limitu mozna liczyc (np. ile procent pensji
    netto)?

    Inne uwagi mile widziane.

  • 2. Data: 2002-11-17 15:55:40
    Temat: Re: karta kredytowa Multibanku
    Od: "ppp" <p...@w...pl>

> [...]
    jesli
    >tak do jakiej kwoty? Bo chyba weksli to nie chca?
    >
    >Na jaka srednio kwote limitu mozna liczyc (np. ile procent

    pozwalam sobie ponowic moje pytanko ;)

  • 3. Data: 2002-11-18 08:13:03
    Od: s...@o...pl

    > pozwalam sobie ponowic moje pytanko ;)

    przez kilka ostatnich dni pojawiło się wiele postów w tej sprawie - zajrzyj po
    prostu do archiwum

  • 4. Data: 2002-11-18 08:34:43
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 17 Nov 2002 12:01:50 +0100, "ppp" <p...@w...pl> wrote:

    >Czy ktos juz o nia wystepowal i ile sie czeka na wydanie? Czy
    >lepiej odebrac karcie w oddziale czy zlecic wysylke poczta?

    Tylko od Ciebie zalezy. Jak dla mnie lepiej dostac do domu :)

    >Czy w przypadku tej karty podpisuje sie zobowiazanie do poddania
    >sie egzekucji na podstawie bankowego tytulu egzekucyjnego i jesli
    >tak do jakiej kwoty?

    do 100 000 zl.
    Tylko jakie to ma znaczenie ?

    >Bo chyba weksli to nie chca?

    nie

    >Na jaka srednio kwote limitu mozna liczyc (np. ile procent pensji
    >netto)?

    Nie da sie tego tak latwo okreslic. Wysokosc limitu zalezy od wielu
    czynnikow.
    Natomaist we wniosku mozesz podoac limit wniokowany i drugi -
    minimalny ponizej, ktorego rezygnujesz.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 5. Data: 2002-11-18 23:00:38
    Od: "ppp" <p...@w...pl>

    >Tylko od Ciebie zalezy. Jak dla mnie lepiej dostac do domu :)

    myslalem raczej o czasie (szybkosc)

    >do 100 000 zl.
    >Tylko jakie to ma znaczenie ?

    uppss okropnosc, jesli chce limit okolo 2-4 tys., to mam
    podpisywac takie cudo na 100 tys.???? niech ktos mi wytlumaczy
    zasadnosc

    moze sie myle ale troche kojarzy mi sie to z wypisywaniem czeku
    na 100 tys. ktory jego posiadacz moze zrealizowac na te kwote lub
    mniejsza w razie problemow