  • 1. Data: 2002-07-19 18:43:24
    Temat: HIpoteka na domu z dwoma wspólwlascicielami... Jak to załatwic???
    Od: "Richard" <R...@p...onet.pl>

    Witam!
    Mam taki problem...

    Chcę wziąść kredyt budowlano - hipoteczny.
    Moja siostra jako wspolwlascicielka musiala by przy notariuszu wyrazic zgode
    na obciązenie domu hiopoteka
    Wszystko oki....

    Tylko ze moja siostra siedzi za granicą...

    Da się cos takiego załatwić przez ambasade?

    Dzięki

    Pozdrooo

  • 2. Data: 2002-07-20 03:04:38
    Od: "tp" <t...@d...net>

    "Richard" <R...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > Wszystko oki....
    >
    > Tylko ze moja siostra siedzi za granicą...
    >
    > Da się cos takiego załatwić przez ambasade?

    Tak.
    Podpis upowaznionego pracownika konsularnego RP
    jest w swietle prawa rownowazny podpisowi notariusza.

    Ale ambasada moze sobie za to slono policzyc...

    Pozdrowionka
    Tadeusz