    From: Tomasz Fidecki <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Citibank - z zalem, ale w imie zasad - likwiduję
    Date: Thu, 20 Jun 2002 07:13:07 +0200

    Witam,

    Po prostu opadły mi ręce. Do tej pory miałem dobre mniemanie o tym
    banku. Jakiś czas temu zadzwonili do mnie, że chcą mi przyznać do
    rachunku KK dodatkowo kartę Mastercard. OK pomyślałem - przyda się.
    Zawsze to w Europie będę miał rozliczenie w Euro. Podesłali mi więc
    przedstawiciela, podpisałem wniosek i czekam. Po ok 2 tyg. dzwoni blondi
    i mówi, że chce potwierdzić adres zamieszkania, bo właśnie wysyła mi
    kartę. Potwierdziłem więc adres, przychodzi przesyłka i.... w przesyłce
    odmowa przyznania karty.

    Nie powiem, szlag mnie trafił. Po jaką cholerę zawracają mi dupę, skoro
    nawet nie zrobili rozpoznania mojej zdolności kredytowej? Pomijam fakt,
    że ciąglę bazują na moich dochodach sprzed 3 lat. Dlatego postanowiłem.
    Z żalem (bo z KK korzystało mi się wygodnie), ale w imię zasad, zamykam
    konto, niech spadają na szczaw.

    Tomek