    From: Krzysiolek
    <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citibank - z zalem, ale w imie zasad - likwiduję
    Date: Thu, 20 Jun 2002 12:43:11 +0200
    Sender: t...@r...pl

    On Thu, 20 Jun 2002 12:19:40 +0200, KamilaC <k...@n...com>
    wrote:

    >Ale po co masz od razu likwidowac KK? Zatrzymaj ja sobie, nawet
    >wygodniej, jak nie bedziesz miec rownoczesnie konta w Citi. Ja tak mam
    >od zawsze, wyznaje zasade, ze lepiej banku nie kusic kasa na koncie. W
    >razie watpliwosci co do transakcji niech najpierw wyjasnia. Znam banki
    >ktore najpierw sciagaja.
    >
    >KamilaC

    Za bardzo sie przyzwyczailas do tego "prestizu".
    Chlopak napisal ze robi to "w imie zasad". Jest to bardzo dobry powod.
    W koncu jest tyle kart kredytowych na rynku, ze jest w czym wybierac.
    Wiec dlaczego nie pokazac bankowi ze jest sie obrazonym. Oczywiscie
    jednostkowy przypadek nie robi im roznicy, ale gdyby stalo sie zasada
    ze jak klient poczuje sie dotkniety to odchodzi moze ktos by sie
    zastanowil 2 razy zanim by sie zaczal wyglupiac. Moze wtedy zaczeli by
    dbac o dobrych klientow (zakladam ze byl dobrym klientem i splacal
    wszystko terminowo skoro namawiali go na druga karte - ale diabli ich
    tam wiedza).

    Jestem jak najbardziej za oddawaniem kart i likwidowaniem kont "w imie
    zasad". To jeden z lepszych powodow.

    --
    Krzysiołek

    -------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------