  • 21. Data: 2008-01-02 16:01:02
    Temat: Re: Citibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" <b...@h...net> wrote in message
    news:flefn7$fd3$1@news2.task.gda.pl...

    > To jest generalnie lepsza metoda niż formularz na www - masz od ręki
    > kartę do konta i masz od ręki założone konto jako minus widzę tutaj tylko
    > wizytę w oddziale banku i stanie w ewentualnej kolejce.

    Ja bylbym w stanie wytrzymac kilka dni w oczekiwaniu na karte poczta.
    Chodzilo mi o cos innego: dwaj przedstawiciele citi, ktorzy mnie odwiedzili
    twierdzili, ze NIE MA formularza do zalozenia konta direct. Wedlug nich
    potrzebna byla akcja dwuetapowa, tzn. zalozenie konta i przeksztalcenie go.

    Z punktu widzenia klienta to jakas totalna prowizorka nie do pomyslenia w
    takim banku jak citi, ale jak widac oni pomysleli o tym w ten sposob :).
    Przy trzeciej wizycie przedstawiciela w koncu mial on wlasciwy formularz ze
    soba, rzeczywiscie, poszli po rozum do glowy i zrobili jeden formularz do
    wszystkich typow kont z checkboxem.

    W ogole to nowy rok przynosi nowe zaskoczenie w interfejsie online -- mimo,
    ze mialem zaznaczona automatyczna splate calosci zadluzenia na kk i mialem
    odpowiednia ilosc srodkow na koncie, to citi zajelo sobie tylko kwote
    minimalna. Gdybym nie pilnowal i nie zobaczyl tego, to by mnie wyrolowali na
    odsetkach. Ech... tragedia.

    Pzdr,
    Piotr

  • 22. Data: 2008-01-02 18:55:29
    Od: "jack" <...@...pl>

    > Ja bylbym w stanie wytrzymac kilka dni w oczekiwaniu na karte poczta.

    Chyba chciales napisac w oczekiwaniu na wysylke poczta. Listy z wa-wy do
    gdanska ida po 2 tyg. priorytetem.

  • 23. Data: 2008-01-07 13:41:02
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 02 Jan 2008 17:01:02 +0100, ygreko napisał(a):

> [...]
    > kwote minimalna. Gdybym nie pilnowal i nie zobaczyl tego, to by mnie
    > wyrolowali na odsetkach. Ech... tragedia.

    A to już przerabiałem. Czy nie czasem miałeś to samo?

    Z ich FAQ:

    "Czy istnieje możliwość automatycznego spłacania karty kredytowej?

    W Citibank Online możesz ustawić opcję automatycznej spłaty karty
    kredytowej. Jest to forma stałego zlecenia. Nie będziesz musiał pamiętać
    o spłaceniu zadłużenia na karcie kredytowej, gdyż system zrobi to za
    Ciebie automatycznie - w dniu wymagalności spłaci 5% lub 100% wartości
    zadłużenia (w zależności od Twojej dyspozycji) widocznego na wyciągu.
    Należy pamiętać, aby środki na koncie dla automatycznej spłaty zadłużenia
    na karcie kredytowej były dostępne w wymaganej wartości na 1 dzień
    roboczy przed terminem płatności. Jeśli posiadasz konto w innym banku
    możesz zlecić w nim polecenie zapłaty, wówczas środki na spłatę
    zadłużenia karty będą automatycznie ściągane z Twojego konta."

    Oczywiście żadnej informacji przy aktywacji auto-spłaty nie ma :/ Jednak
    tak już kiedyś napisałem na grupie Citi uznało mi reklamację i nie
    naliczyło odsetek i tutaj niewątpliwie plusik dla nich.

    Xenocide

  • 24. Data: 2008-01-08 07:46:45
    Od: "ygreko" <...@...com>

    > Dnia Wed, 02 Jan 2008 17:01:02 +0100, ygreko napisał(a):
    [...]
    > A to już przerabiałem. Czy nie czasem miałeś to samo?
    >
    > Z ich FAQ:
    [...]
> [...]
    > na karcie kredytowej były dostępne w wymaganej wartości na 1 dzień
    > roboczy przed terminem płatności. Jeśli posiadasz konto w innym banku

    No tak -- jest to sytuacja niestandardowa, ze trzeba miec saldo dzien
    roboczy wczesniej. Oczywiscie nie bylo informacji i stad to niedopatrzenie.
    Dzien roboczy wczesniej odpowiedniego salda nie bylo. Recznie przelalem
    calosc zadluzenia i poprosilem o przeksiegowanie kwoty minimalnej z powrotem
    na moje konto. Powiedziano mi, ze jeden raz w roku takie przeksiegowanie
    moga zrobic.

    Zgadzam sie -- rozpatrywanie reklamacji dziala calkiem niezle w tym banku
    (oczywiscie na tle innych bankow, a nie w ogole, bo w ogole to jest to taki
    'polski standard'), tylko szkoda, ze bank sam doprowadza do sytuacji, ze ta
    reklamacje trzeba skladac.
    Po prostu zarabiaja na tym, ze czesc ludzi nie zauwazy i odpusci, a oplata
    juz sie naliczy.

    Pzdr,
    Piotr

  • 25. Data: 2008-01-08 11:47:22
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Tue, 08 Jan 2008 08:46:45 +0100, ygreko napisał(a):

> [...]
    > sytuacji, ze ta reklamacje trzeba skladac.
    > Po prostu zarabiaja na tym, ze czesc ludzi nie zauwazy i odpusci, a

    No też mam takie wrażenie, że u nich dlatego te reklamacje tak sprawnie
    idą, bo wiedzą że dziur i dziurek w systemie jest sporo i żeby jakoś PR
    trzymać to szybko wszystko łagodzą. Ja w sumie po około roku używania
    konta i karty, wiem już na czym stoję i do ułomności się przyzwyczaiłem
    kosztem tego braku kosztów ;)

    Xenocide

  • 26. Data: 2008-01-10 16:45:15
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" <b...@h...net> wrote in message
    [...]
> [...]
    > trzymać to szybko wszystko łagodzą. Ja w sumie po około roku używania
    > konta i karty, wiem już na czym stoję i do ułomności się przyzwyczaiłem

    O wlasnie. Ja stwierdzilem, ze citi oferte ma dobra, gorzej z wykonaniem.
    Ale dobrze miec bezplatne konto, bezplatne przelewy, dobra kk i jako-takie
    dbanie o klienta.

    Jeszcze tylko wiecej oddzialow poprosimy.