  • 1. Data: 2007-12-23 19:04:43
    Temat: konto internetowe-dla polamanego leniwca:)-jakie?
    Od: n...@g...com

    Witam
    Mam takie pytanie:
    Mieszkam w takiej dosc sporej dziurze i do najblizszego banku mam
    spoooory kawalek.Dodatkowo niedawno zlamalem noge.Siedze teraz w domu
    i chcialbym zalozyc sobie konto internetowe BEZ wychodzenia z
    domu.Czy ktorys z bankow oferuje takie gdzie od poczatku do konca nie
    trzeba wychodzic z domu?
    Brat ma w lukasie i wiekszosc papierow byla poczta ale po jakiegos
    tokena i tak musial jechac do placowki-a ja tego chce uniknac.
    Z gory dzieki za odp
    pzdr
    adam

  • 2. Data: 2007-12-23 19:39:44
    Od: r...@p...fm

    Witam.
    6 lat temu zakładałem konto w mBanku. Wtedy załatwiłem wszystko "nie
    wychodząc z domu" (papiery podpisywałem przez firmę kurierską). Mam
    nadzieję, że dziś w mBanku załatwisz wszystko także nie wychodząc z
    domu. Zobacz oczywiście oferty innych banków.
    Ps. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia oraz Wesołych Świąt.
    Robson

  • 3. Data: 2007-12-23 20:23:41
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-12-23 20:04, n...@g...com stwierdził, że:
    > chcialbym zalozyc sobie konto internetowe BEZ wychodzenia z
    > domu.Czy ktorys z bankow oferuje takie gdzie od poczatku do konca nie
    > trzeba wychodzic z domu?

    Toyota Bank

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,

  • 4. Data: 2007-12-23 21:01:50
    Od: "bartekE320" <k...@g...com>

    n...@g...com wrote:
> [...]
    > i chcialbym zalozyc sobie konto internetowe BEZ wychodzenia z
    > domu.Czy ktorys z bankow oferuje takie gdzie od poczatku do konca nie

    Inteligo, mBank na 100%. Pewnie jest jeszcze sporo innych.

  • 5. Data: 2007-12-23 23:22:12
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 23 Dec 2007 11:39:44 -0800 (PST), r...@p...fm wrote:

    >6 lat temu zakładałem konto w mBanku. Wtedy załatwiłem wszystko "nie
    >wychodząc z domu" (papiery podpisywałem przez firmę kurierską).
    Wydawalo mi sie ze 6 lat temu w mbanku dokumenty wysylalo sie Pocztą
    Polską.

    WAM
    --
    Ostatnie miejsca na Sylwestra 2007!
    http://www.nadmorze.pl - Może nad morze?

  • 6. Data: 2007-12-23 23:31:47
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 23 Gru, 20:04, n...@g...com wrote:

    > Z gory dzieki za odp
    > pzdr
    > adam

    mBank (zanim papiery przyjda, to noga prawie sie zrosnie :) )
    Podobno tez Toyota bank

    Wez tez pod uwage dostepnosc bankomatow w swojej miejscowosci i
    ewentualnosc koniecznosci wplat gotowki na konto.
    Sadze, ze bank internetowy jednak powinien byc wspomagany jakims
    bezplatnym marmurkiem (np. Lukas bez tokena, BZWBK z Moneypl, BGZ )

  • 7. Data: 2007-12-25 13:10:56
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:7crtm356ccmtnlu3529mm5e2k20f6u9f3k@4ax.com, *WAM* wrote:

    > Wydawalo mi sie ze 6 lat temu w mbanku dokumenty wysylalo sie Pocztą
    > Polską.

    Potwierdzam - to ja kserowalem i wysylalem im poczta.
    Teraz to juz oni przysylaja wszystko kurierem przy ktorym sie papiery
    podpisuje.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 8. Data: 2007-12-25 14:02:59
    Od: r...@p...fm

    > Wydawalo mi sie ze 6 lat temu w mbanku dokumenty wysylalo sie Pocztą
    > Polską.

    Być może. Dośc dawno to było, ale to nie zmienia faktu, że połamanego
    leniwca :) interesuje sposób załatwienia sprawy a nie nazwa firmy,
    przez którą to załatwi.

    Robson