eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia › Re: Citibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.astercity.net!news.aster.pl!not
    -for-mail
    From: "ygreko" <...@...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <477198d1$0$20726$f69f905@mamut2.aster.pl><fl1icg$44o$...@n...task.gda.pl
    >
    <4774f6c2$0$20757$f69f905@mamut2.aster.pl><flefn7$fd3$...@n...task.gda.pl
    >
    <477baa6d$0$26679$f69f905@mamut2.aster.pl><flta5d$abp$...@n...dialog.net.p
    l><47831f43$0$26682$f69f905@mamut2.aster.pl>
    <flvnsa$r0$5@news.dialog.net.pl>
    In-Reply-To: <flvnsa$r0$5@news.dialog.net.pl>
    Subject: Re: Citibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia
    Date: Thu, 10 Jan 2008 17:45:15 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16545
    Lines: 15
    Message-ID: <4786407d$0$29612$f69f905@mamut2.aster.pl>
    NNTP-Posting-Date: 10 Jan 2008 15:57:49 GMT
    NNTP-Posting-Host: 10.71.23.189
    X-Trace: 1199980669 mamut2.aster.pl 29612 10.71.23.189:53241
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:434233
    [ ukryj nagłówki ]

    "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" <b...@h...net> wrote in message
    news:flvnsa$r0$5@news.dialog.net.pl...
    [...]
    > No też mam takie wrażenie, że u nich dlatego te reklamacje tak sprawnie
    > idą, bo wiedzą że dziur i dziurek w systemie jest sporo i żeby jakoś PR
    > trzymać to szybko wszystko łagodzą. Ja w sumie po około roku używania
    > konta i karty, wiem już na czym stoję i do ułomności się przyzwyczaiłem
    > kosztem tego braku kosztów ;)

    O wlasnie. Ja stwierdzilem, ze citi oferte ma dobra, gorzej z wykonaniem.
    Ale dobrze miec bezplatne konto, bezplatne przelewy, dobra kk i jako-takie
    dbanie o klienta.

    Jeszcze tylko wiecej oddzialow poprosimy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1