  • 1. Data: 2007-12-23 18:59:55
    Temat: KK ING + promocja 50 zl
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Czy znajde gdzies regulamin tytulowej promocji ? Bo cos szukam i nie
    moge sie doszukac. A nie mam dostepu do papierowej wersji.

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2007-12-23 23:22:15
    Temat: Re: KK ING + promocja 50 zl
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 23 Gru, 19:59, Mithos <f...@a...pl> wrote:
    > Czy znajde gdzies regulamin tytulowej promocji ? Bo cos szukam i nie
    > moge sie doszukac. A nie mam dostepu do papierowej wersji.

    http://www3.ingbank.pl/u235/navi/49817

    Mi BZWBK w podobnej promocji juz wrzucilo 50 zl na aktywowana przed
    tygodniem Moneypl :)

  • 3. Data: 2007-12-24 10:13:39
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf pisze:
    > http://www3.ingbank.pl/u235/navi/49817

    Dzieki wielkie.

    > Mi BZWBK w podobnej promocji juz wrzucilo 50 zl na aktywowana przed
    > tygodniem Moneypl :)

    Ja chce zamknac ta karte (ING) ale widac musze poczekac jeszcze ok. 2
    miesiace.

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2007-12-24 10:37:43
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 24 Gru, 11:13, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Dzieki wielkie.

    > Ja chce zamknac ta karte (ING) ale widac musze poczekac jeszcze ok. 2
    > miesiace.

    Ja czekam z zamknieciem KK BPH do konca okresu waznosci, (zloze
    pisemny wniosek o nieprzedluzanie) bo mi sie podoba i chce zachowac na
    pamiatke :)))