  • 11. Data: 2021-03-16 17:11:21
    Temat: Re: Citi infolinia
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Kamil Jońca w
    <news:87ft0v5lma.fsf@alfa.kjonca>:

> [...]

    lp.html
    > Tak myślałem.

    Wątpię, myslący by nie pytał o oczywistości...

    > Potwierdziłeś wszsystkie moje podejrzenia

    Staram się, ale że wszystkie... Mało wymagający jesteś Kamilu... Zepsułeś mi
    zabawę w ciuciubabkę (albo w tym stylu)

    --
    'Tom N'

  • 12. Data: 2021-03-16 17:26:14
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    J.F. w

    > Użytkownik "TomN" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:y...@e...not.valid... J.F. w

    > Bo podstawowa funkcja banku internetowego jest infolinia

    Po pierwsze pytałem się dlaczego nie googiel, ale widać masz problemy z językiem
    polskim, za to nie wiadomo dlaczego masz pretensje, że ktoś nie potrafi po
    francusku...

    Po drugie:

    Ty jesteś zdrowy na umyśle?
    To nie jest bank telefoniczny, tylko internetowy ! (Specjalnie dla ciebie spacja
    przed wykrzyknikiem) Sam to napisałeś.

    > No i ci moze znalezc stare, nieaktualne, lub falszywe ...

    Tak samo jak na stronie może być, więc argument wyjąłeś z dupy.

    > Nie, wpisujesz citibank.pl, a dalej strona powinna poprowadzic :-)

    LOL, więc wpisałem "citibank infolinia" i proszę pierwszy link minie pokierował, nie
    jakaś strona...

    Jasno napiszę: przypierdoliłeś się bo ci się nudzi...

    --
    'Tom N'

  • 13. Data: 2021-03-16 18:30:12
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    TomN <n...@i...dyndnxs.invalid> writes:

    [...]
    > LOL, więc wpisałem "citibank infolinia" i proszę pierwszy link minie pokierował,
    nie jakaś strona...

    No proszę, a u mnie pierwszy link to:
    https://www.online.citibank.pl/kontakt.html Mało przydatny jakbyś nie
    wiedział.

    > Jasno napiszę: przypierdoliłeś się bo ci się nudzi...

    Albo nie onanizuje się citibankiem jak Ty i ma trochę inne wyniki
    wyszukiwania ...
    KJ

  • 14. Data: 2021-03-16 19:48:08
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Kamil Jońca w

    > TomN <n...@i...dyndnxs.invalid> writes:

> [...]

    Jakiś słaby ten twój pomysł Kamilu...
    Chcesz się włączyć w techniczne tematy, to zapraszam, ale pierwsze proszę
    doucz się, co to cache choćby... (nie pokazujesz czego szukałes, tlyko co
    znalazłeś ze swojego komputerka)
    Twierdzisz, że link który podałem nie istnieje, czy, że nie jest u ciebie na
    pierwszej pozycji?

    No i zakonotuj, że googiel to nie strona statyczna, tylko "żyjątko"

    > Albo nie onanizuje się citibankiem jak Ty

    Pociągniesz temat dalej? Gdzie ja się citibankiem onanizuje? Bo pokazałem,
    że dane da się odszukać?
    Tobie też się nudzi? Nie znam cię od tylu lat co J.F, więc spieralaj z takim
    podejściem jakie prezentujesz...

    --
    'Tom N'

  • 15. Data: 2021-03-17 06:30:25
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 15.03.2021 o 16:06, J.F. pisze:

    > Czy to jakas nowa moda, aby nie podawac nr infolinii, czy tylko
    > wypadek przy pracy ?

    Tak, moda... poparta rzetelnymi badaniami nad użytkownikami.

    --
    TrzyLinie

  • 16. Data: 2021-03-17 09:34:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "TomN" napisał w wiadomości grup
    Kamil Jońca w
> [...]

    >proszę
    >doucz się, co to cache choćby... (nie pokazujesz czego szukałes,

    Jest tez sprawdzenie cache ... czasem zawodzi.

    >Twierdzisz, że link który podałem nie istnieje, czy, że nie jest u
    >ciebie na
    >pierwszej pozycji?

    Twierdzimy, ze tak nie powinno byc.

    Ale technicznie ... istnieje, czy masz w cache na swoim komputerze ?
    :-P

    J.

  • 17. Data: 2021-03-17 09:41:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "TomN" napisał w wiadomości grup

    >Po pierwsze pytałem się dlaczego nie googiel, ale widać masz problemy
    >z językiem polskim, za to nie wiadomo dlaczego masz pretensje, że
    >ktoś nie potrafi po francusku...

    Dowiesz, sie, zrozumiesz dlaczego :-)

    >Po drugie:
    >Ty jesteś zdrowy na umyśle?
    >To nie jest bank telefoniczny, tylko internetowy ! (Specjalnie dla
    >ciebie spacja przed wykrzyknikiem) Sam to napisałeś.

    No i co z tego? Jakby nie wiedzieli, ze czasem jest nietypowy problem
    i trzeba jednak pogadac.

    Swoja droga ciekaw jestem - pracownik przez "komunikator" jest
    bardziej wydajny ?

    >Tak samo jak na stronie może być, więc argument wyjąłeś z dupy.

    Na stronie bank odpowiada. Jak podaje stare ... znow pokazuje, ze nie
    dba o klienta.

    >LOL, więc wpisałem "citibank infolinia" i proszę pierwszy link minie
    >pokierował, nie jakaś strona...

    >Jasno napiszę: przypierdoliłeś się bo ci się nudzi...

    Nie, musialem skorzystac. Widac internet to nie wszystko.
    I nagle sie okazalo, ze nie moge znalezc numeru.

    Co ciekawe, z miesiac wczesniej znalazlem bez problemu ... załatali
    "luke w systemie" czy nowosc wprowadzili ?

    J.

  • 18. Data: 2021-03-17 14:12:16
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, J.F..
    On 17.03.2021 09:41 you wrote:

    > Co ciekawe, z miesiac wczesniej znalazlem bez problemu ... załatali
    > "luke w systemie" czy nowosc wprowadzili ?

    Zawsze najprostsza droga to kontakt -> zastrzeż kartę. Niezależnie od
    banku.

    --
    Pete

  • 19. Data: 2021-03-17 14:30:41
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 17 marca 2021 o 14:21:00 UTC+1 Pete napisał(a):

    > Zawsze najprostsza droga to kontakt -> zastrzeż kartę. Niezależnie od
    > banku.

    Akurat dzisiaj to w citku sprawdzałem.
    Nie dość, że link jest na samym dole strony (ale za to na czerwono) to prowadzi -
    uwaga - do strony logowania do ST ;>

  • 20. Data: 2021-03-17 21:26:51
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Dawid Rutkowski.
    On 17.03.2021 14:30 you wrote:

    > =C5=9Broda, 17 marca 2021 o=C2=A014:21:00 UTC+1 Pete
    > napisa=C5=82(a):
    > i=20
    > =C5=BCnie od=20
    > Akurat dzisiaj to w citku sprawdza=C5=82em. Nie do=C5=9B=C4=87,
    > =C5=BCe link jest na samym dole strony (ale za to na cz= erwono) to
    > prowadzi - uwaga - do strony logowania do ST ;>

    No pacz pan. A u mnie prowadzi do numeru telefonu. Bez kolorów.

    --
    Pete