  • 21. Data: 2021-03-17 22:02:00
    Temat: Re: Citi infolinia
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    > Akurat dzisiaj to w citku sprawdzałem.
    > Nie dość, że link jest na samym dole strony (ale za to na czerwono) to prowadzi -
    uwaga - do strony logowania do ST ;>

    Ale on mówił o "Kontakt -> zastrzeż kartę" a nie o "zastrzeż kartę"

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 22. Data: 2021-03-18 13:27:52
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 17 marca 2021 o 22:03:04 UTC+1 Kamil Jońca napisał(a):

    uwaga - do strony logowania do ST ;>
    > Ale on mówił o "Kontakt -> zastrzeż kartę" a nie o "zastrzeż kartę"

    Rzeczywiście - jedno drugiemu nierówne.
    I teraz pytanie, kto jest debilem - ten, kto wymyślił, że na takie "zastrzeż kartę"
    trzeba jeszcze kliknąć (choć naokoło kupa białego miejsca, a w sekcji
    "przedsiębiorstwa i korporacje" numer telefonu pod obrazkiem napisać można było i nie
    trzeba nic klikać) czy ja, że nie wpadłem na to, że trzeba w to kliknąć?
    A numer prawidłowy - a przynajmniej taki sam mam zapisany w telefonie.