  • 1. Data: 2021-03-15 16:06:18
    Temat: Citi infolinia
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Czy to jakas nowa moda, aby nie podawac nr infolinii, czy tylko
    wypadek przy pracy ?

    No dobra, moda moze nie taka nowa, pracownik za drogi jest,
    ale co - na facebooku taniej mnie obsluzy ?

    J.

  • 2. Data: 2021-03-15 20:43:56
    Temat: Re: Citi infolinia
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    J.F. w

    > Czy to jakas nowa moda, aby nie podawac nr infolinii, czy tylko
    > wypadek przy pracy ?

    Ty jestesś wypadkiem przy pracy swoich rodziców!

    Zjadasz spacje przed znakami cytowania, wstawiasz niepotrzebne przed znakami
    zapytania!

    > No dobra, moda moze nie taka nowa, pracownik za drogi jest,
    > ale co - na facebooku taniej mnie obsluzy ?

    O co "ciebie lebiego" aka trollu biega?

    <https://www.online.citibank.pl/PLGCB/JPC/portal/loa
    dPage.do?path=/portlet/contact_lp.html>

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2021-03-15 20:58:17
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    TomN <n...@i...dyndnxs.invalid> writes:

    [...]
    > O co "ciebie lebiego" aka trollu biega?

    Jak ładnie nam się Pani przedstawiła przed milionami czytelników.

    > <https://www.online.citibank.pl/PLGCB/JPC/portal/loa
    dPage.do?path=/portlet/contact_lp.html>

    Super. A teraz bym prosił o informację, jak ze strony
    https://www.online.citibank.pl
    przejść do strony zaprezentowanej powyżej.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 4. Data: 2021-03-15 20:58:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 15 Mar 2021 20:43:56 +0100, TomN napisał(a):
    > J.F. w
    >
    > Ty jestesś wypadkiem przy pracy swoich rodziców!
    >
    > Zjadasz spacje przed znakami cytowania,

    Nie ma spacji przed znakami cytowania

    >wstawiasz niepotrzebne przed znakami zapytania!

    Wstawiam, widac tak jestem zrobiony.
    A ty chamie nie umiesz po francusku :-P

    > O co "ciebie lebiego" aka trollu biega?
    >
    > <https://www.online.citibank.pl/PLGCB/JPC/portal/loa
    dPage.do?path=/portlet/contact_lp.html>

    A jak znalazles ?
    Przez google sie nie liczy.

    Na glownej stronie
    https://www.citibank.pl/
    powinno pisac duzymi literami, albo choc na sronie Kontakt
    https://www.online.citibank.pl/kontakt.html

    J.

  • 5. Data: 2021-03-16 12:27:06
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Kamil Jońca w

    dPage.do?path=/portlet/contact_lp.html>

    > Super. A teraz bym prosił o informację, jak ze strony
    > https://www.online.citibank.pl
    > przejść do strony zaprezentowanej powyżej.

    dopisać w pasku adresu
    /PLGCB/JPC/portal/loadPage.do?path=/portlet/contact_
    lp.html

    :P

    --
    'Tom N'

  • 6. Data: 2021-03-16 12:29:47
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    J.F. w

    > Nie ma spacji przed znakami cytowania

    Ale powinny byc po...

    > A jak znalazles ?
    > Przez google sie nie liczy.

    Niby dlaczego -- zawsze najpierw pytam googla o adresy kontaktowe -- po co
    mam pamietać, że do takiego Citi to adres zaczyna się od www.online...

    --
    'Tom N'

  • 7. Data: 2021-03-16 13:27:57
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

> [...]

    dPage.do?path=/portlet/contact_lp.html>

    > dopisać w pasku adresu
    > /PLGCB/JPC/portal/loadPage.do?path=/portlet/contact_

    Tak myślałem. Potwierdziłeś wszsystkie moje podejrzenia, co do swojej
    osoby.
    KJ

  • 8. Data: 2021-03-16 14:09:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "TomN" napisał w wiadomości grup
    J.F. w

    >Niby dlaczego

    Bo podstawowa funkcja banku internetowego jest infolinia - i powinien
    podac na poczatku.
    A nie podanie swiadczy o stosunku do klienta.

    >-- zawsze najpierw pytam googla o adresy kontaktowe -- po co

    No i ci moze znalezc stare, nieaktualne, lub falszywe ...

    >mam pamietać, że do takiego Citi to adres zaczyna się od
    >www.online...

    Nie, wpisujesz citibank.pl, a dalej strona powinna poprowadzic :-)

    J.

  • 9. Data: 2021-03-16 15:05:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2021-03-16 o 14:09, J.F. pisze:
> [...]
    > podac na poczatku.
    > A nie podanie swiadczy o stosunku do klienta.

    Podstawową funkcją banku internetowego jest system internetowy. A w Citi
    infolinia jest akurat płatna (tj. comiesięczna opłata za możliwość
    korzystania z niej). Myślę, że kto ma ją wykupioną, ten numer zna.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2021-03-16 15:16:33
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 16 marca 2021 o 15:05:20 UTC+1 Liwiusz napisał(a):

    > Podstawową funkcją banku internetowego jest system internetowy. A w Citi
    > infolinia jest akurat płatna (tj. comiesięczna opłata za możliwość
    > korzystania z niej). Myślę, że kto ma ją wykupioną, ten numer zna.

    Ja wykupionej nie mam, ale mam zapisany numer w telefonie - bo infolinia jest płatna
    tylko dla czynności, które można zrobić "przez internet" - a nie wszystkie można.
    No i pomyśl sobie o jeszcze jednej ważnej funkcji infolinii - zastrzeżeniu karty.
    Na ich stronie "kontakt" numer do zastrzegania kart jest tylko dla "przedsiębiorstwa
    i korporacje".
    Choć z drugiej strony jak ktoś będzie chciał zastrzec kartę, to zamiast szukać w
    _internecie_ numeru infolinii, może po prostu się zalogować do ST i kartę zastrzec ;>
    Co oczywiście nie zmienia faktu, że numer powinien być podany, żeby można go było
    sobie w telefonie zapisać na wszelki wypadek (a nie szukać go wtedy, gdy coś się z
    kartą stanie).

    A jeszcze inna sprawa to to, że strona citka jest wybitnie skomplikowana i ma wiele
    wcieleń...