    From: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citi infolinia
    Date: Tue, 16 Mar 2021 19:48:08 +0100

    Kamil Jońca w
    <news:8735wv57mj.fsf@alfa.kjonca>:

    > TomN <n...@i...dyndnxs.invalid> writes:

    > [...]
    > No proszę, a u mnie pierwszy link to:
    > https://www.online.citibank.pl/kontakt.html Mało przydatny jakbyś nie
    > wiedział.

    Jakiś słaby ten twój pomysł Kamilu...
    Chcesz się włączyć w techniczne tematy, to zapraszam, ale pierwsze proszę
    doucz się, co to cache choćby... (nie pokazujesz czego szukałes, tlyko co
    znalazłeś ze swojego komputerka)
    Twierdzisz, że link który podałem nie istnieje, czy, że nie jest u ciebie na
    pierwszej pozycji?

    No i zakonotuj, że googiel to nie strona statyczna, tylko "żyjątko"

    > Albo nie onanizuje się citibankiem jak Ty

    Pociągniesz temat dalej? Gdzie ja się citibankiem onanizuje? Bo pokazałem,
    że dane da się odszukać?
    Tobie też się nudzi? Nie znam cię od tylu lat co J.F, więc spieralaj z takim
    podejściem jakie prezentujesz...

    --
    'Tom N'