  • 1. Data: 2021-03-14 07:59:59
    Temat: Konto dodatkowe
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Co polecacie jako darmowe konto dodatkowe:
    - wykorzystanie to wrzucanie kasy i płacenie karta
    - najpewniej regularne wpływy ale jakby w danym miesiacu sie zapomniało
    to dobrze zeby koszt nie był zbyt duzy a najlepiej jakby w ogole było
    darmowe w takich podstawowych zastosowaniach.

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 2. Data: 2021-03-14 08:04:40
    Temat: Re: Konto dodatkowe
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> writes:

> [...]
    > to dobrze zeby koszt nie był zbyt duzy a najlepiej jakby w ogole było
    > darmowe w takich podstawowych zastosowaniach.
    Nest.
    KJ

  • 3. Data: 2021-03-14 10:28:18
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 14 marca 2021 o 08:00:02 UTC+1 Budzik napisał(a):
> [...]
    > to dobrze zeby koszt nie był zbyt duzy a najlepiej jakby w ogole było
    > darmowe w takich podstawowych zastosowaniach.

    - kantor aliora (dodatkowo karta wielowalutowa)
    - citi konto (też wielowalutowa, ale mniej)

  • 4. Data: 2021-03-14 13:31:59
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    > - kantor aliora (dodatkowo karta wielowalutowa)
    > - citi konto (też wielowalutowa, ale mniej)

    Imteligo.
    Bez karty, z BLIKiem darmowe.
    Z kartą wymaga płatności na 100 zeta.

    Sławek

  • 5. Data: 2021-03-16 18:23:30
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Kamil Jońca w

    > Nest.
    > KJ

    Krótko, karta NESTa sie nadaje do kosza, bo wprowadzili opłaty za
    bankomaty...

    Ale czego można się spodziewać po Kamilu Jońcy...

    --
    'Tom N'

  • 6. Data: 2021-03-16 18:34:43
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    TomN <n...@i...dyndnxs.invalid> writes:

    > Kamil Jońca w

    > Krótko, karta NESTa sie nadaje do kosza, bo wprowadzili opłaty za
    > bankomaty...

    NIe było mowy o bankomatach. (Zdaje się że po zmianach Euronety są za
    darmo + blik) Po drugie przypomnij ile darmowych kont ma
    darmowe wypłaty kartą z bankomatów w PL?

    > Ale czego można się spodziewać po Kamilu Jońcy...

    Rozumiem, że usilnie starasz się mnie obrazić :) Po swoich
    dotychczasowych występach musisz się bardziej postarać :)

    KJ

  • 7. Data: 2021-03-16 19:08:24
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Kamil Jońca w

    > NIe było mowy o bankomatach. (Zdaje się że po zmianach Euronety są za
    > darmo + blik)

    No masz, nie było... I stary bywalec pbb zachował się jak kawał kmiota z
    pp... Jakbyś nie zrozumiał, to pytaj, wyjaśnię.

    > Po drugie przypomnij ile darmowych kont ma
    > darmowe wypłaty kartą z bankomatów w PL?

    Znam jedno, gdzie karta jest darmowa (i wypłaty ze wszystkich bankomatów),
    byle zrobić jedną transakcję w "sklepie"
    Wystarczy? Co prawda nie zapytałeś, ale to GetIn, na konto dodatkowe Ci nie
    pasuje?

    > Rozumiem, że usilnie starasz się mnie obrazić :)

    Ja się między wódkę i zakąskę z komentarzem wyjętym z czarnych czeluści
    wtrąciłem, czy Ty? Faktorne od J.F pobierasz?

    --
    'Tom N'

  • 8. Data: 2021-03-16 19:16:45
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    TomN <n...@i...dyndnxs.invalid> writes:

    [...]
    > Ja się między wódkę i zakąskę z komentarzem wyjętym z czarnych czeluści
    > wtrąciłem, czy Ty? Faktorne od J.F pobierasz?

    Miłego dnia życzę.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 9. Data: 2021-03-16 20:05:16
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Kamil Jońca w

    > TomN <n...@i...dyndnxs.invalid> writes:

    > [...]

    > Miłego dnia życzę.

    Proszę uprzejmie po raz kolejny:

    <cite>
> [...]

    byle zrobić jedną transakcję w "sklepie"
    Wystarczy? Co prawda nie zapytałeś, ale to GetIn, na konto dodatkowe Ci nie
    </cite>

    Co to się stało, że nie stać KJ na merytoryczne dyskusje, tylko się ad
    personam potrafi wyłącznie wypowiadać od kilku godzin?

    --
    'Tom N'

  • 10. Data: 2021-03-20 11:46:53
    Od: Monika Głowacka <m...@i...eu>

    W dniu 2021.03.14 o 07:59, Budzik pisze:
> [...]
    > to dobrze zeby koszt nie był zbyt duzy a najlepiej jakby w ogole było
    > darmowe w takich podstawowych zastosowaniach.

    Mozna miec kilka kont:
    - PKO BP - bo pracodawca ma konto w PKOBP i wypłata idzie on-line (za
    darmo gdy 5 płatności kartą w cyklu)
    - mbank Aquarius - wygodne bo wszystko da się załatwić online lub
    videopołączeniem (za darmo jeśli wpływ >7000 ) wszystkie bankomaty 0zł
    - PekaoSA przekorzystne - karta wielowalutowa (za darmo wpływ >500 i 1
    płatnośc karta
    - Santander Konto Jakie Chcę (za darmo wpływ >500 i 1 płatnośc kartą
    - ING (za darmo jeśli bez karty)
    - BankPocztowy - (za darmo wpływ >1000)
    - Alior Konto jakże Osobiste (za darmo jeśli wpływ >1500

    i robi się to tak, że wszystkie pieniądze, a przynajmniej 7000 jakie się
    ma gromadzi się na koniec miesiąca w ING
    na początku przelewa się z ING do mbanku 7000 zł
    z mbanku przelwa się:
    - 500 do Pekao
    - 500 do Santander
    - 1000 do Pocztowego
    - 1500 do Alior

    jeśli chwilowo nie ma się tych 7000 zł, to wystarczy 1500 zł i przelewać
    regularnie aby suma przelewów w mbanku na Aquarius wyniosła >7000 zł