  • 1. Data: 2014-03-03 18:08:38
    Temat: [Citi] Zwalniają jeszcze z opłaty miesięcznej?
    Od: osa <w...@p...fm>

    W kwietniu mija rok bezpłatności mojej citkowej KK i najbliższych dniach
    będę dzwonił w sprawie rezygnacji więc chciałem zapytać o sytuację na
    froncie ;) Czy nadal chętnie zwalniają z opłaty miesięcznej czy też bez
    żalu rezygnując z klienta który mało płaci i w dodatku spłaca kartę w GP?

    Dzięki za wszystkie wiadomości :)

  • 2. Data: 2014-03-03 18:22:19
    Temat: Re: [Citi] Zwalniają jeszcze z opłaty miesięcznej?
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 03.03.2014, 18:08, osa pisze:
> [...]
    > froncie ;) Czy nadal chętnie zwalniają z opłaty miesięcznej czy też bez
    > żalu rezygnując z klienta który mało płaci i w dodatku spłaca kartę w GP?

    Mnie proponowali tylko zwolnienie za obrot (1000 zl/miesiac czy cos...).
    Podziekowalem. Nie dzwonili wiecej, karta sie zamknela. No ale w ogole
    tej karty nie uzywalem, kilka razy tylko na poczatku.

  • 3. Data: 2014-03-03 18:29:43
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "osa" <w...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    >froncie ;) Czy nadal chętnie zwalniają z opłaty miesięcznej czy też bez
    >żalu rezygnując z klienta który mało płaci i w dodatku spłaca kartę w GP?

    Na początku roku załatwiłem sobie zwolnienie na rok, ale trochę musiałem
    popłakać. Fakt, że tej karty praktycznie używam tylko do płacenia rachunków,
    do płacenia w sklepach sporadycznie. Jeśli robisz obrót, powinno Ci się
    udać.

    Wiwo

  • 4. Data: 2014-03-03 20:06:14
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2014-03-03 18:22, neoniusz pisze:

    > Mnie proponowali tylko zwolnienie za obrot (1000 zl/miesiac czy cos...).
    > Podziekowalem. Nie dzwonili wiecej, karta sie zamknela. No ale w ogole
    > tej karty nie uzywalem, kilka razy tylko na poczatku.

    No to chyba los karty jest przesądzony bo używałem jej na samym początku
    w czasie wiśniobrania, a ostatnio w związku z PZ dla KGP ;) Żadnych
    limitów nie zamierzam wyrabiać bo wystarczy że mam je na KGP. Jutro
    zadzwonię i zobaczymy.

  • 5. Data: 2014-03-03 20:08:16
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2014-03-03 18:29, Wiwo pisze:
> [...]
    > popłakać. Fakt, że tej karty praktycznie używam tylko do płacenia
    > rachunków, do płacenia w sklepach sporadycznie. Jeśli robisz obrót,

    Rachunków nie płacę, obrót z 11 miesięcy to ~1700zł więc szału nie ma ;)
    Chyba będę o jeden plastik lżejszy... no ale zobaczymy jutro czy coś
    zaproponują.

  • 6. Data: 2014-03-04 08:00:30
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-03-03 20:08, *osa* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Rachunków nie płacę, obrót z 11 miesięcy to ~1700zł więc szału nie ma ;)
    > Chyba będę o jeden plastik lżejszy... no ale zobaczymy jutro czy coś
    > zaproponują.

    Na mojej MC World jest 4300 za ostatni rok (mam też kartę BP, którą
    używam znacznie bardziej intensywnie) i właśnie ją zamykam z powodu
    opłaty miesięcznej. Dyspozycja przyjęta i jak na razie brak telefonów z
    banku.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 7. Data: 2014-03-04 10:16:26
    Od: AdIk <a...@x...pl>

    W dniu 2014-03-03 18:08, osa pisze:
> [...]
    > froncie ;) Czy nadal chętnie zwalniają z opłaty miesięcznej czy też bez
    > żalu rezygnując z klienta który mało płaci i w dodatku spłaca kartę w GP?

    Mnie zwolnili na kolejny rok jakieś 2 tyg. temu, a karta miała już ponad
    rok i kilka dni później na wyciągu miała się pojawić opłata :)

  • 8. Data: 2014-03-04 10:17:11
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    > Rachunków nie płacę, obrót z 11 miesięcy to ~1700zł więc szału nie ma ;) Chyba
    > będę o jeden plastik lżejszy... no ale zobaczymy jutro czy coś zaproponują.

    Mysle ze zaproponuja .... bo ostatnio namietnie proponuja zwiekszenie limitu
    i przelanie nadwyzki na dowolny rachunek w ich lub innym banku

    No a zeby miec do kogo dzwonic z ofertami, to trzeba troche ludków zatrzymac ;)

    pozdro

  • 9. Data: 2014-03-04 11:39:57
    Od: m...@g...com

    On Monday, March 3, 2014 6:08:38 PM UTC+1, osa wrote:
> [...]
    >
    > froncie ;) Czy nadal chętnie zwalniają z opłaty miesięcznej czy też bez
    >
    > żalu rezygnując z klienta który mało płaci i w dodatku spłaca kartę w GP?

    Ja dzwoniłem w październiku - dostałem kartę na rok + 50 złotych CB na zachętę.

    Potem Citek coś pochrzanił i zamknął mi kartę - po złożeniu reklamacji (oczywiście
    uznanej) - dostałem kartę za darmo do końca okresu ważności (plus poprzednie
    benefity).

    mucher

  • 10. Data: 2014-03-04 12:28:39
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 03/03/2014 20:06, osa pisze:

> [...]
    > w czasie wiśniobrania, a ostatnio w związku z PZ dla KGP ;) Żadnych
    > limitów nie zamierzam wyrabiać bo wystarczy że mam je na KGP. Jutro

    Kolejny rok proponowali za darmo, ale naciskalem na dozywotnio i nie
    przeszlo (tylko z obrotem), wiec jak chcesz sie bawic co rok to pewnie
    sie uda;)