  • 1. Data: 2014-03-04 10:06:59
    Temat: Alior sync strona mobilna - zaczeli weryfikować useragent?
    Od: Marek <f...@f...com>

    Czy komuś z Was od 1 marca też przestała działać strona mobilna alior
    sync na stacjonarnej przeglądarce? Używałem tej strony jako szybką
    alternatywę dla wersji "stacjonarnej". Teraz próba zalogowania do
    mobilnej z useragent stacjonarnej powoduje komunikat o nieprawidłowym
    haśle i blokadę dostępu do wersji "stacjonarnej"... komu to
    przeszkadzało??

    --
    Marek

  • 2. Data: 2014-03-04 11:16:31
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    W dniu 2014-03-04 10:06, Marek pisze:

    > haśle i blokadę dostępu do wersji "stacjonarnej"... komu to
    > przeszkadzało??

    https://addons.mozilla.org/pl/firefox/addon/user-age
    nt-switcher/

    Po przestawieniu User Agenta na iPhone 3.0 serwis nadal działa
    pod normalnym FF.

    T.

  • 3. Data: 2014-03-04 11:54:31
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 04 Mar 2014 11:16:31 +0100, Tomasz Finke
    <t...@i...pwr.wroc.pl> wrote:
    > https://addons.mozilla.org/pl/firefox/addon/user-age
    nt-switcher/
    > Po przestawieniu User Agenta na iPhone 3.0 serwis nadal działa
    > pod normalnym FF

    Testowałeś logowanie czy tylko otwarcie strony logowania?
    Ciebie też nie pozwala zalogować z useragent innym niż mobilnym?
    Chodzi mi o potwierdzenie, że nie tylko ja nie mogę się zalogować z
    useragent "nie mobilnym".

    --
    Marek

  • 4. Data: 2014-03-04 12:30:16
    Od: mx <m...@o...pl>

> [...]
    > Ciebie też nie pozwala zalogować z useragent innym niż mobilnym?
    > Chodzi mi o potwierdzenie, że nie tylko ja nie mogę się zalogować z

    Tak, testowałem. Wszystko działa w wersji mobilnej na oryginalnym
    Firefoxie 27 pod Ubuntu i Windowsem.