  • 1. Data: 2014-03-02 12:28:24
    Temat: kredyt na dużą sumę na krótki okres...
    Od: Osiemipol <d...@g...com>

    Witam
    Potrzebuje wziąć kredyt hipoteczny na sporą sumę (równowartość mieszkania). Kredyt
    będzie spłacony w 90% a może nawet w 100% po około 6 miesiącach (sprzedamy stare
    mieszkanie gdy wykończymy nowe) Gdzie taką operację najbardziej opłaca się wykonać?
    Pytałem w trzech bankach i na razie najtaniej wyszedł ING.
    Koszt początkowy kredytu (ubezpieczenia, zabezpieczenia, jakieś dziwne opłaty) to
    około 800zł, potem 350zł miesięcznie samych odsetek. Czyli koszt takiego kredytu na 6
    miesięcy to 800zł + 6 x 350zł. Chyba że są jeszcze jakieś inne koszty które mi
    umknęły.
    Mowa o sumie 160-180tyś zł.

  • 2. Data: 2014-03-02 16:44:33
    Temat: Re: kredyt na dużą sumę na krótki okres...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 02.03.2014 12:28, Osiemipol pisze:
    > Witam

    [ciach]

    Zawijaj wiersze, bo nie chce mi się takich czytać...

  • 3. Data: 2014-03-02 22:04:05
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 02.03.2014 12:28, Osiemipol pisze:
    > Chyba że są jeszcze jakieś inne koszty które mi umknęły.

    Zapewne bank doliczy kilka procent wartości kredytu opłaty za
    wcześniejszą spłatę. Niech to będzie 3% (choć pewnie więcej...) więc
    dolicz koszt 160k * 3% = 4800zł dla banku.

  • 4. Data: 2014-03-02 22:43:18
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    miesięcy to 800zł + 6 x 350zł. Chyba że są jeszcze jakieś inne koszty które mi

    w ING zapłacisz prowizję za wcześniejszą spłatę

    w takiej opcji o jakiej piszesz najtaniej będzie w B.Pocztowym

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2014-03-03 13:59:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Osiemipol" napisał w wiadomości
> [...]
    >odsetek. Czyli koszt takiego kredytu na 6 miesięcy >to 800zł + 6 x
    >350zł. Chyba że są jeszcze jakieś inne koszty które mi umknęły.

    Cala masa.
    Prowizja bedzie od calej kwoty i raczej pojdzie w tysiace.
    Jakies tam wieksze ubezpieczenia do czasu uzyskania wpisu w ksiedze
    wieczystej.
    A na koniec kara za przedterminowa splate.

    Mozliwe ze czas sie zabawic w inwestora i poszukac lokaty/funduszu
    przynoszacego wiecej, albo starego nie sprzedawac, tylko wynajac ...
    Albo wziac kredyt na stare mieszkanie, a na koniec sprzedac z hipoteka

    J.

  • 6. Data: 2014-03-05 21:38:05
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

    > Albo wziac kredyt na stare mieszkanie, a na koniec sprzedac z hipoteka

    Jak sprzedać mieszkanie z hipoteką?

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 7. Data: 2014-03-06 13:38:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wromek" napisał w
    >Jak sprzedać mieszkanie z hipotek??

    Normalnie - zgoda z banku, nabywca wplaca do banku, w sumie
    bezpieczniej niz bez hipoteki ... ktora sie zawsze moze objawic :-)

    J.