  • 1. Data: 2014-03-02 11:29:51
    Temat: konto dla sp zoo gdzie?
    Od: NICE <n...@b...com>

    Hej Ho,

    Jaki bank polecacie aby w nim otworzyc konto dla sp zoo.

    Potrzebuje:

    Konta w PL i EU
    3 kart ( master card lub VISA )
    oczywiscie dostepu via siec i app
    Prowadzenie rachunku w normalnej cenie

    Dzeiki za info

    NIce

  • 2. Data: 2014-03-02 12:08:11
    Temat: Re: konto dla sp zoo gdzie?
    Od: mietek <b...@w...pl>

    W dniu niedziela, 2 marca 2014 11:29:51 UTC+1 użytkownik NICE napisał:
    > Hej Ho,
    >

    > Jaki bank polecacie aby w nim otworzyc konto dla sp zoo.

> [...]

    pierwszy rok za free + można nieco zarobić:
    http://livesmarter.pl/600-zl-na-zus-mbank-do-konca-m
    arca/
    Pomimo tego, że mBank jest jaki jest akurat nigdy nie narzekałem na konto firmowe w
    stosunku do tego, co oferują konkurenci.

  • 3. Data: 2014-03-02 12:42:44
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-03-02 12:08, mietek pisze:

> [...]
    > Pomimo tego, że mBank jest jaki jest akurat nigdy nie narzekałem na konto firmowe w
    stosunku do tego, co oferują konkurenci.

    A od kiedy to się zmieniło, że mbank otwiera rachunki bieżące związane z
    działalnością
    dla osób prawnych?

  • 4. Data: 2014-03-02 12:53:45
    Od: NICE <n...@b...com>

    W dniu 2014-03-02 12:42, cef pisze:

    arca/

    > A od kiedy to się zmieniło, że mbank otwiera rachunki bieżące związane z
    > działalnością
    > dla osób prawnych?

    dzwonilem, zakladaja , warunki ok

    a od kiedy sie zmienilo nie mam zielonego pojecia ostatnie konto
    prywatne w Mbaku zamknalem c.a 10 lat temu

  • 5. Data: 2014-03-02 14:53:20
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-03-02 12:53, NICE pisze:

    > dzwonilem, zakladaja , warunki ok
    >
    > a od kiedy sie zmienilo nie mam zielonego pojecia ostatnie konto
    > prywatne w Mbaku zamknalem c.a 10 lat temu

    Aaaa, bo to jest teraz oferta Multibanku jako mbank.

  • 6. Data: 2014-03-03 09:43:37
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 02 Mar 2014 12:42:44 +0100, cef <c...@i...pl> wrote:

    >A od kiedy to się zmieniło, że mbank otwiera rachunki bieżące związane z
    >działalnością
    >dla osób prawnych?
    Jakos tak od polowy 2013 r.
    Ale na zapytanie o ofertę odpisał wówczas tylko automat... Później
    nikt nie raczył się zająć sprawą.

    WAM
    --
    www.wpolskichgorach.pl
    www.spanienamazurach.pl

  • 7. Data: 2014-03-03 14:05:10
    Od: m...@g...com

    W dniu niedziela, 2 marca 2014 11:29:51 UTC+1 użytkownik NICE napisał:
    > Hej Ho, Jaki bank polecacie aby w nim otworzyc konto dla sp zoo.
> [...]

    Możesz zobaczyć sukces plus w pkobp - za darmo 3 karty debetowe (2 kredytowe) i 3
    rachunki pomocnicze,przelewy do ZUS i US oraz 30 przelewów zewnętrznych. Do tego masz
    wpłatomaty za darmo i przez 6 miesięcy dostęp do platformy do prowadzenia
    księgowości.Te informacje znalazłem na stronie - takie konto kosztuje 100 zł
    miesiecznie, zobacz czy ci pasi?

  • 8. Data: 2014-03-03 15:29:45
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 3 Mar 2014 05:05:10 -0800 (PST), m...@g...com napisał(a):

> [...]
    > miesięcy dostęp do platformy do prowadzenia księgowości.Te informacje
    > znalazłem na stronie - takie konto kosztuje 100 zł miesiecznie,

    100zł miesięcznie raczej nie spełnia warunku "w normalnej cenie".

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 9. Data: 2014-03-06 22:39:32
    Od: EMKA <e...@e...com>

    W dniu 2014-03-03 15:29, Borys Pogoreło pisze:

    > 100zł miesięcznie raczej nie spełnia warunku "w normalnej cenie".

    VWBank Polska
    http://www.vwbank.pl/

    Opłata 0 zł miesięcznie
    Minus - brak placówek.