  • 11. Data: 2014-03-04 16:59:09
    Temat: Re: [Citi] Zwalniają jeszcze z opłaty miesięcznej?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "neoniusz" lf4ddq$ld3$...@n...news.atman.pl

    > Kolejny rok proponowali za darmo, ale naciskalem
    > na dozywotnio i nie przeszlo (tylko z obrotem),
    > wiec jak chcesz sie bawic co rok to pewnie sie uda;)

    Citi lubi szantaż, ale nie lubi nacisków. :)
    ZIF!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2014-03-17 22:52:32
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2014-03-03 18:08, osa pisze:
    > Czy nadal chętnie zwalniają z opłaty miesięcznej czy też bez
    > żalu rezygnując z klienta który mało płaci i w dodatku spłaca kartę w GP?

    Chyba już nie mają parcia na utrzymanie (leniwego) klienta. Dwa tygodnie
    temu złożyłem wypowiedzenie w porze w której nie pracuje dział
    rezygnacji (jak to pięknie nazwał citilinek) i miałem oczekiwać do 4 dni
    na kontakt tegoż działu... ale chyba im na mnie nie zależy ;) a ja się
    tam narzucać nie zamierzam ;)

  • 13. Data: 2014-03-28 19:46:41
    Od: osa <w...@p...fm>

    A jednak mają parcie. Dziś dzwonili i szybka rozmowa:
    - dlaczego chce zrezygnować?
    - opłata miesięczna
    - no to zwalniamy bezwarunkowo na 12 miesięcy
    - ok

    Karta leży jako awaryjna (na wyjazdy wakacyjne) więc jakiś moneybacków
    nie potrzebuję... a za rok się zobaczy.