  • 1. Data: 2006-01-03 09:36:23
    Temat: Citi, Pekao i Getin - liderzy naciągaczy
    Od: "PB" <e...@W...gazeta.pl>

    http://biznes.interia.pl/news?inf=702171

    Brytyjski Barclays zaczął wypłacać klientom odszkodowania po tym, jak
    tamtejsze instytucje nadzorcze zainteresowały się nadzwyczajnymi zyskami,
    jakie firmy finansowe czerpią z tzw. bancassurance.

    W przypadku ubezpieczenia płatności kredytów czy kart kredytowych wskaźnik
    szkodowości (w przybliżeniu relacja wypłaconych odszkodowań do składki) wynosi
    tylko 15-20%. Na marginesie tej informacji zauważmy, że w Polsce liderem w
    zakresie tego rodzaju bancassurance jest Citibank Handlowy oraz Pekao
    (pobierające opłaty za ubezpieczenia w mniej przejrzysty sposób, bo w ramach
    opłat za pakiety).

    W tę samą stronę idzie Getin Bank, a ubezpieczenia pewnie będą ulubionym
    sposobem obchodzenia przepisów tzw. ustawy antylichwiarskiej. W najbliższych
    latach usługi te będą żyłą złota dla banków i dopiero za kilka lat nadzorcy
    zainteresują się nadzwyczajnymi zyskami banków.

  • 2. Data: 2006-01-03 10:24:40
    Temat: Re: Citi, Pekao i Getin - liderzy naciągaczy
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "PB" <e...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nadzorcy
    > zainteresują się nadzwyczajnymi zyskami banków.

    od 01/01/2006 w Citi nie ma obowiązkowego pakietu bezpieczeństwa - przez
    Citiphone można z niego zrezygnować i mieć kartę całkowicie za darmo

  • 3. Data: 2006-01-03 12:27:11
    Od: SebCz <b...@a...pl>

    > od 01/01/2006 w Citi nie ma obowi?zkowego pakietu bezpiecze?stwa - przez
    > Citiphone mo?na z niego zrezygnowaae i mieae kart? ca?kowicie za darmo

    Jednak warto czytać grupę:) Własnie sobie "odinstalowałem" :)

    SebCz

  • 4. Data: 2006-01-03 16:24:24
    Od: bob <b...@1...xx>

    SebCz napisał:

    > Jednak warto czytać grupę:) Własnie sobie "odinstalowałem" :)

    Też tak zrobiłem, w związku z czym będę kk używał intensywniej. Trzeba
    jednak dodać, że w piśmie załączonym do nowego cennika dość czytelnie
    napisali o możlwiści rezygnacji z pakietu bezpieczeństwa.

  • 5. Data: 2006-01-03 16:58:34
    Od: "Krystian" <s...@s...pl>

    "bob" <b...@1...xx> napisał:

    > Też tak zrobiłem, w związku z czym będę kk używał intensywniej.

    Chodzi o Creditshield? A co to tak naprawde jest, tzn. jaki jest zakres
    tego ubezpieczenia i czy napewno nie warto go miec?

  • 6. Data: 2006-01-03 17:44:59
    Od: bob <b...@1...xx>

    Krystian napisał:

    > Chodzi o Creditshield? A co to tak naprawde jest, tzn. jaki jest zakres
    > tego ubezpieczenia i czy napewno nie warto go miec?

    Nie, chodzi o Pakiet Bezpieczęństwa, który dotychczas był obowiązkowy i
    kosztował 6,50 zł za miesiąc. Creditshield to co innego. CS było i jest
    dobrowalne. Poczytaj więcej w regulaminie i toip.

  • 7. Data: 2006-01-03 22:42:28
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 3 Jan 2006 11:24:40 +0100, "Seba"
    <b...@w...gazeta.pl> wrote:

    >od 01/01/2006 w Citi nie ma obowiązkowego pakietu bezpieczeństwa - przez
    >Citiphone można z niego zrezygnować i mieć kartę całkowicie za darmo

    właśnie to zrobiłem przed chwilą i pani nawet nie spróbowała nakłonić
    mnie do zmiany zdania, za co bardzo jej dziękuję :)
    miła niespodzianka - ma działać już od najbliższego wyciągu, nie od
    nowego okresu rozliczeniowego

    PG

  • 8. Data: 2006-01-03 22:46:00
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 03 Jan 2006 17:24:24 +0100, bob <b...@1...xx> wrote:

    >Też tak zrobiłem, w związku z czym będę kk używał intensywniej. Trzeba
    >jednak dodać, że w piśmie załączonym do nowego cennika dość czytelnie
    >napisali o możlwiści rezygnacji z pakietu bezpieczeństwa.

    o ile dostało się pismo. ja zrezygnowałem z wyciągów na rzecz PDF i
    ch... dostałem. ani pisma, ani toip, ani regulaminu. co miesiąc mejla
    wysyłają, że wyciąg gotowy, a w nim też ani słowa o zmianach.
    właśnie tak doceniają klientów, którzy oszczędzają im kosztów.

    PG

  • 9. Data: 2006-01-03 23:07:06
    Temat: Re: Citi, Pekao i Getin - liderzy nacišgaczy
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2006-01-03 23:46- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Piotr Gralak, gdy pisał(a):

> [...]
    > wysyłają, że wyciąg gotowy, a w nim też ani słowa o zmianach.
    > właśnie tak doceniają klientów, którzy oszczędzają im kosztów.

    Nie trać nadziei. Też mam wyciągi w PDF i jak najbardziej przysłali
    pocztą ślimaczą informację o zmianach w regulaminie, opłatach i zakresie
    ubezpieczeń.
    Przy okazji zaoferowali jeszcze, że jak obudzę z martwych ichniego
    mastera (co go dostałem za darmo na rok, z limitem o połowę mniejszym od
    dożywotnio darmowej visy, zapewne dla pobawienia się) i wydam 500
    złotych, płacąc owym masterem, to mi zwrócą opłatę za następny rok.

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 10. Data: 2006-01-03 23:12:53
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 04 Jan 2006 00:07:06 +0100, yayco
    <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl> wrote:

    >Nie trać nadziei. Też mam wyciągi w PDF i jak najbardziej przysłali
    >pocztą ślimaczą informację o zmianach w regulaminie, opłatach i zakresie
    >ubezpieczeń.

    Nadziei nie tracę, gdyż rezygnując z ubezpieczenia poprosiłem
    citilinkę o wysłanie powyższych pocztą ślimaczą.
    Ale sami z siebie nie wysłali przed wejściem zmian w życie, i to
    pozostaje faktem.

    PG