  • 11. Data: 2006-01-03 23:15:58
    Temat: Re: Citi, Pekao i Getin - liderzy nacišgaczy
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2006-01-04 00:12- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Piotr Gralak, gdy pisał(a):

    > Nadziei nie tracę, gdyż rezygnując z ubezpieczenia poprosiłem
    > citilinkę o wysłanie powyższych pocztą ślimaczą.
    > Ale sami z siebie nie wysłali przed wejściem zmian w życie, i to
    > pozostaje faktem.
    >
    > PG

    Może się poczta spóźnia? Pismo było datowane 20 grudnia i doszło do mnie
    nie wcześniej niż 27 grudnia i nie później niż wczoraj (co do dokładnej
    daty nie mam niestety pewności).

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 12. Data: 2006-01-03 23:27:04
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "yayco" <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl> wrote in message
> [...]
    > >

    > Może się poczta spóźnia? Pismo było datowane 20 grudnia i doszło do mnie
    > nie wcześniej niż 27 grudnia i nie później niż wczoraj (co do dokładnej

    Dokladnie, ja nie dostaje wyciagow, a informacja o zmianach przyszla.

    MK

  • 13. Data: 2006-01-04 10:28:43
    Temat: Re: Citi, Pekao i Getin - liderzy naciągaczy
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Seba" <b...@w...gazeta.pl> writes:

    > Citiphone można z niego zrezygnować i mieć kartę całkowicie za darmo

    ... nie liczac niemalej oplaty rocznej.

    MJ

  • 14. Data: 2006-01-04 10:43:17
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2006-01-04 11:28- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Michal Jankowski, gdy pisał(a):

    > ... nie liczac niemalej oplaty rocznej.
    >
    > MJ

    ... z której, o czym była już tutaj wielokrotnie mowa, citi łatwo
    rezygnuje...

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 15. Data: 2006-01-04 11:32:30
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl> writes:

    > ... z której, o czym była już tutaj wielokrotnie mowa, citi łatwo
    > rezygnuje...

    Znaczy co mam zrobic?

    MJ

  • 16. Data: 2006-01-04 11:54:18
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2006-01-04 12:32- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Michal Jankowski, gdy pisał(a):

    > Znaczy co mam zrobic?
    >
    > MJ

    Zwykle się to robi przez drobny szantaż ;-) , to jest deklarację
    rezygnacji z karty, uzasadnioną jej wysokimi kosztami.
    Ale nie zawsze się udaje, więc trzeba uważać, żeby nie zostać na lodzie
    jak się to zdarzyło kiedyś niżej podpisanemu ;-)

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 17. Data: 2006-01-04 19:10:14
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    > Przy okazji zaoferowali jeszcze, że jak obudzę z martwych ichniego
    > mastera (co go dostałem za darmo na rok, z limitem o połowę mniejszym od
    > dożywotnio darmowej visy, zapewne dla pobawienia się) i wydam 500 złotych,
    > płacąc owym masterem, to mi zwrócą opłatę za następny rok.

    Ja dostałem taką ofertę do platyny zamienionej z golda. Opłata za golda była
    wynegocjowana 90 PLN, a oddali standardowe 290 PLN :-)

  • 18. Data: 2006-01-04 20:58:57
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2006-01-04 20:10- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    rsa127, gdy pisał(a):

    > Ja dostałem taką ofertę do platyny zamienionej z golda. Opłata za golda była
    > wynegocjowana 90 PLN, a oddali standardowe 290 PLN :-)

    Z czego płynie wniosek, że platyna za darmo to wcale nie jest jeszcze
    najlepszy interes ;-)

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****