  • 1. Data: 2006-01-03 09:51:47
    Temat: VW formularz?
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    Gdzie znajdę formularz zamknięcia konta w Volkswagen Banku?
    Grzegorz Niedźwiecki

  • 2. Data: 2006-01-03 09:59:42
    Temat: Re: VW formularz?
    Od: "PiotrJ" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>
    napisał w wiadomości news:dpdhf7$gv1$1@pippin.nask.net.pl...
    > Gdzie znajdę formularz zamknięcia konta w Volkswagen Banku?

    ZTCP nie ma takiego.
    Jak sam zamykałem to korzystałem chyba z formularza mBanku.

    --
    PiotrJ

  • 3. Data: 2006-01-03 10:22:49
    Od: Michal M <w...@...pl>

    pol roku temu tez nie znalazlem wiec napisalem na kolanie ze chce zlikwidowac
    (podalem nr rachunku likwidowanego oraz nowy nr konta na ktore przyjda
    wyrownania) wrzucilem tez token do koperty (karte sam sobie zniszczylem) i
    wyslalem poleconym - konto zamkneli i nawet dostalem prezent niespodzianke! a
    mianowicie oddali mi 10zl ktore zdazylem zaplacic przez dwa pierwsze miesiace po
    wprowadzeniu oplaty!

  • 4. Data: 2006-01-03 10:33:47
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    PiotrJ napisał(a):

    > ZTCP nie ma takiego.
    > Jak sam zamykałem to korzystałem chyba z formularza mBanku.

    A ja napisałem sam poprostu pismo.

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 5. Data: 2006-01-03 11:58:48
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    PiotrJ napisał(a):

    > ZTCP nie ma takiego.
    > Jak sam zamykałem to korzystałem chyba z formularza mBanku.

    Ja sam napisałem pismo i tyle.

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 6. Data: 2006-01-03 12:00:07
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Michal M napisał(a):
> [...]
    > dostalem prezent niespodzianke! a mianowicie oddali mi 10zl ktore
    > zdazylem zaplacic przez dwa pierwsze miesiace po wprowadzeniu oplaty!
    To miałeś szczęście a może tyle odsetek miałeś? Mi opłatę pobrali nawet
    za miesiąc w którym był okres wypowiedzenia więc z konta już nie
    korzystałem, bo nie miałem tokena ani karty.

    Oczywiście na superowej infolinii powiedzieli mi, że mogę wysłać
    reklamację polecony, ale nie widziałem w tym sensu 3,60 polecony zwrot
    5zł nie chciało mi się z nimi użerać.

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 7. Data: 2006-01-03 12:19:25
    Od: Michal M <w...@...pl>

    > To miałeś szczęście a może tyle odsetek miałeś?
    nie, to nie byly odsetki - nie pamietam tytuly przelewu ale cos w stylu zwort
    oplat za prowadzenie konta...
    w kiwetniu udalem jarzabka i zapytalem sie czy oplata (od maja) mnie tez obejmie
    czy tylko nowych klientow - pani powiedziala ze obejemie, wiec zapytalem sie o
    procedure likwidacji - pani mi grzecznie odpisala a ja wachalem sie jeszcze
    przez 2msce po czym przelalem wszystko z konta i odeslalem im token - wiec chyba
    mialem szczescie albo domyslili sie ze uciekam z powodu tej oplaty

    > Oczywiście na superowej infolinii powiedzieli mi, że mogę wysłać
    > reklamację polecony, ale nie widziałem w tym sensu 3,60 polecony zwrot
    > 5zł nie chciało mi się z nimi użerać.

    wyslalem poleconym chyba za 2,70zl

  • 8. Data: 2006-01-03 12:29:09
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Michal M napisał(a):

> [...]
    > wachalem sie jeszcze przez 2msce po czym przelalem wszystko z konta i
    > odeslalem im token - wiec chyba mialem szczescie albo domyslili sie ze

    Więc wysyłałeś reklamację??? bo napisałeś, że wysłałeś.
    No napisałem, że 3,60 ale to obecnie, bo jak zamykałem konto to na pewno
    było taniej :)

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 9. Data: 2006-01-03 12:43:32
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    > Jak sam zamykałem to korzystałem chyba z formularza mBanku.

    Proszę o link

  • 10. Data: 2006-01-03 12:49:42
    Od: Michal M <w...@...pl>

    > Więc wysyłałeś reklamację??? bo napisałeś, że wysłałeś.

    NIE pisalem zadnej reklamcji - pewnego pieknego dnia wsadzilem token do koperty
    i poprosilem o zamkniecie rachunku

    a miesiac przed wprowadzeniem oplaty pytalem sie mailem wewnetrznym czy nie da
    sie jej ominac - na co dostalem odpowiedz ze nie i ze oplata jest zgodna z
    regulaminem (tzn jej wprowadzenie)