  • 1. Data: 2006-01-02 23:31:15
    Temat: lukas i jego "całodobowy dostęp przez internet..."
    Od: news <color@#wytnij.to#gazeta.pl>

    czy ktos sie orientuje kiedy wreszcie lukas zakonczy modernizacje
    swojego systemu i bedzie mozna sie w koncu dostac to rachunku przez
    internet przez cala dobe, a nie tylko do 23.30 ?

    kurde jak sie oferuje usluge calodobowo to chyba klient ma prawo
    oczekiwac tego w sposob doslowny...
    czy ktos skladal juz reklamacje w tej sprawie, i z jakim skutkiem ?
    bo mi odpowiedzieli bla bla bla, przepraszamy, "Trudności w dostępie
    mogą występować do końca tego roku w godz. 23:30-2:00" - rok sie
    skonczyl i nadal to samo...

  • 2. Data: 2006-01-03 00:55:15
    Temat: Re: lukas i jego "całodobowy dostęp przez internet..."
    Od: anonim <***com@mail.com>

    on Tue, 03 Jan 2006 00:31:15 +0100 news <color@#wytnij.to#gazeta.pl> wrote:

> [...]
    > bo mi odpowiedzieli bla bla bla, przepraszamy, "Trudności w dostępie
    > mogą występować do końca tego roku w godz. 23:30-2:00" - rok sie

    jak to się skończył, przecież dopiero się zaczął - nie napisali którego roku ;-)

  • 3. Data: 2006-01-03 08:46:12
    Od: "jaQbek [z pracy]" <j...@p...null>

> [...]
    > bo mi odpowiedzieli bla bla bla, przepraszamy, "Trudności w dostępie mogą
    > występować do końca tego roku w godz. 23:30-2:00" - rok sie skonczyl i
    Mnie urządzili tak, że przez godzinę, która była dla mnie niezmiernie
    istotna (0:00 - 1:00 1.1.2006) wogole nie mogłem pobrac pieniędzy z
    bankomatu