  • 1. Data: 2006-01-02 19:46:31
    Temat: AMEX - platnosci Internetowe w Polsce
    Od: "Marcin" <n...@n...ocm>

    Witam

    Od niedawna jestem użytkownikiem karty Amex. O ile przy płatnościach
    w 'rzeczywistych' sieciach nie narzekam na akceptacje (chociaz jest ona
    mniejsza
    niz kart Visa czy MasterCard) to przy platnosciach w polskim Intenrecie nie
    spotkalem sie z mozliwoscia placenia Amexem. Moze ktos spotkal sie z
    serwisem ktory akceptuje w Polsce przez Internet kary Amex? I z czego moze
    wynikac taka mala akceptowalnosc?

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 2. Data: 2006-01-02 21:18:20
    Temat: Re: AMEX - platnosci Internetowe w Polsce
    Od: " " <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Marcin <n...@n...ocm> napisał(a):

> [...]
    > spotkalem sie z mozliwoscia placenia Amexem. Moze ktos spotkal sie z
    > serwisem ktory akceptuje w Polsce przez Internet kary Amex? I z czego moze

    Np domzdrowia.pl

    pozdr

    --
    J.

  • 3. Data: 2006-01-02 21:27:19
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    <j...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

    > Np domzdrowia.pl

    Chyba jest nawet wiecej tych sklepow...

    Można już płacić kartą American Express
    2004-11-24 12:55:48
    Na mocy podpisanej umowy z American Express Poland S.A., system eCard
    S.A. autoryzuje również płatności dokonywane za pomocą karty American
    Express.
    Można nią płacić w sklepach internetowych, które mają umieszczone na
    swojej stronie logo American Express i są autoryzowane przez eCard S.A.

    http://www.ecard.pl/news.php?tp=2&nid=26&m=p&mn=3

    MK