  • 11. Data: 2010-11-05 08:39:28
    Temat: Re: [Citi] Miejska Karta Debetowa
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    xbartx <b...@h...net> writes:

    > No właśnie i po co to komu? Wiadomo, że w stolicy kraju jest przeważnie
    > dużo ludzi z różnych stron świata często na dzień, tydzień albo i dłużej,
    > dlatego obowiązkowe personalizowanie karty to bezsens i porażka. Czemu
    > nie można było się wzorować na oyster card?
    A to już pytanie do http://www.ztm.waw.pl/?c=115&l=1

    KJ

    Linux jest w stanie przeżyc wyjęcie procesora - resztę doliczy w pamięci.

  • 12. Data: 2010-11-05 08:42:16
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 05 Nov 2010 08:33:58 +0000, xbartx napisał(a):

> [...]
    > dłużej, dlatego obowiązkowe personalizowanie karty to bezsens i porażka.
    > Czemu nie można było się wzorować na oyster card?

    Najlepsze jest to, że przez ten cyrk karta jest bezużyteczna dla
    przyjezdnych. We Wrocławiu wniosek złożony papierowo obrabia się ca. 5
    dni (internetowy ok. 1 dzień), no ale kto ma głowę do internetów i stania
    później w kolejce w POK żeby odebrać kartę?

    (Ja się kurczę przedwczoraj wystałem...)

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 13. Data: 2010-11-05 08:49:53
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 05 Nov 2010 08:42:16 +0000, Olgierd napisał(a):

> [...]
    > stania później w kolejce w POK żeby odebrać kartę?
    >
    > (Ja się kurczę przedwczoraj wystałem...)

    No właśnie to jest jakaś chyba nasza narodowa paranoja. W Londynie kupuję
    się kartę i później ewentualnie doładowuje jak jest potrzeba. Koniec
    kropka. U nas jak zwykle trzeba z tego robić cyrk biurokratyczny. Może to
    po prostu urzędnicy sobie front robót zapewniają?
    Ale żeby nie było. U mnie w mieście jest aqua-kołhoz i wprowadzili
    karnety na zasadzie właśnie karty pre-paid. Jednorazowo się płaci za
    kartę 10 pln i jest ona na okaziciela. Można oczywiście podać swoje dane
    i wtedy w razie zagubienia można ją zablokować i wystąpić o duplikat nie
    tracąc stanu swojego konta, można ale nie trzeba, co jest jak najbardziej
    logiczne.

    --
    xbartx

  • 14. Data: 2010-11-05 09:17:43
    Temat: Re: Miejska Karta Debetowa
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 4 Lis, 21:48, k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) wrote:

    > Trudno. Następnego dnia, czekając na pociąg przespacerowałem się do
    > oddziału[3]. Powiedziałem co i jak. Pan nie wydawał się zaskoczony. "Pan
    > podejdzie tutaj na białe tło, to zrobimy zdjęcie".

    Gdybys konto otworzyl w oddziale dostalbys miesieczny bilet gratis :)
    http://www.online.citibank.pl/retail/landing/miejska
    _karta_citibank/bilet.html?prID=10001059

    MK

  • 15. Data: 2010-11-05 09:22:42
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 05 Nov 2010 08:49:53 +0000, xbartx napisał(a):

    > w mieście jest aqua-kołhoz i wprowadzili karnety na zasadzie właśnie
    > karty pre-paid. Jednorazowo się płaci za kartę 10 pln i jest ona na
    > okaziciela.

    To jest pikuś. U mnie najlepsze jest to:

    http://www.urbancard.pl/pl/article/show/category,2,i
    d,129-.html

    nielimitowane wejście do wrocławskiego ZOO -- za jedyne 70/120 zł rocznie!

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 16. Data: 2010-11-05 11:13:08
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Olgierd <n...@n...problem> writes:

> [...]
    > później w kolejce w POK żeby odebrać kartę?
    >
    > (Ja się kurczę przedwczoraj wystałem...)

    Za Wroclaw nie odpowiadam. Natomiast w Warszawie bilety 1-, 3-,
    7-dniowe sa na okaziciela i do kupienia chocby w automatach.

    Karte na bilety 30- i 90-dniowe wyrabia sie od reki (fakt, trzeba
    odwiedzic jeden z 7 punktow sprzedazy), poza tym istnieja tez bilety
    30- i 90-dniowe na okaziciela, tylko drozsze.

    MJ

  • 17. Data: 2010-11-05 11:21:12
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    MK <m...@i...pl> writes:

    > Gdybys konto otworzyl w oddziale dostalbys miesieczny bilet gratis :)
    > http://www.online.citibank.pl/retail/landing/miejska
    _karta_citibank/bilet.html?prID=10001059
    "Oferta dla osób, które na dzień 21.10.2010 r. nie posiadały konta
    osobistego w Citi Handlowy."

    Pośpiezyłem się o 1 dzień :)

    KJ

    The man who understands one woman is qualified to understand pretty well
    everything.
    -- Yeats

  • 18. Data: 2010-11-05 13:52:25
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    xbartx wrote:

> [...]
    > dlatego obowiązkowe personalizowanie karty to bezsens i porażka. Czemu
    > nie można było się wzorować na oyster card?

    W Paryżewie jest jak u nas - trzeba mieć zdjęcie i wyrobić sobie
    "okładkę" (od ręki, bezpłatnie), a do tego wykupić kartę.

    witrak()

  • 19. Data: 2010-11-05 17:48:52
    Od: MK <6...@i...pl>

    Le 05/11/2010 09:39, Kamil Jońca a écrit :

    > A to już pytanie do http://www.ztm.waw.pl/?c=115&l=1
    >
    > KJ

    ZTM sprzedaje bilety długookresowe na okaziciela czyli takie które można
    zakodować na niepodpisanej karcie miejskiej. Można z nich korzystać
    "anonimowo" jeśli dobrze rozumiem Waszą definicję tego pojęcia...

    pozdrawiam,
    MK

  • 20. Data: 2010-11-06 21:48:58
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "witrak()" <w...@h...com> napisał w wiadomości

    > W Paryżewie jest jak u nas - trzeba mieć zdjęcie i wyrobić sobie
    > "okładkę" (od ręki, bezpłatnie), a do tego wykupić kartę.
    > witrak()

    Ale w paryżewie jest coś specjalnie dla turystów:

    <http://www.pariswelcome.net/metro/paris_visite.htm>