  • 1. Data: 2010-11-04 15:56:14
    Temat: testerzy karty internetowej bzwbk...
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    dostaliście już obiecane 100 zł? minęło kilka tygodni od rejestracji i
    temat nieco ucichł, kolo (z agencji PR), który rozsyłał zaproszenia nie
    odpisuje na emile...

    a może tylko ja tak mam, a inni już wydają bankową kasę?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2010-11-04 16:21:00
    Temat: Re: testerzy karty internetowej bzwbk...
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 04 Nov 2010 16:56:14 +0100, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    >a może tylko ja tak mam, a inni już wydają bankową kasę?

    U mnie też pustka na koncie.
    Witaj w klubie :-)
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2010-11-04 18:18:31
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    woczjra dostalem maila z pytaniem skad wiem o promocji i gdzie moje
    opinie o karcie sie pojawia... i dalej cisza.

  • 4. Data: 2010-11-04 18:26:19
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > woczjra dostalem maila z pytaniem skad wiem o promocji i gdzie moje
    > opinie o karcie sie pojawia... i dalej cisza.

    opinie o karcie pojawią się oczywiście w najważniejszym miejscu w sieci
    czyli na pbb ;-)

    poza tym jeszcze w kilku miejscach, tylko czekamy na zastrzyk gotówki

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2010-11-04 20:41:39
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "RobertS" <b...@x...pl> wrote in message

    > opinie o karcie pojawią się oczywiście w najważniejszym miejscu w sieci
    > czyli na pbb ;-)

    Karty BZWBK maja podstawowa wade-3D secure, ktore wymusza korzystanie z
    platnych sms do potwierdzen. Ta technologia jest z powodzeniem stosowana
    przez inne banki na zachodzie, ale oparta jest na wpisywaniu wybranych
    znakow ze swojego hasla, co jest wystarczajace i bezplatne.
    A jak jest z ta karta, to mam nadzieje, ze niedlugo opiszecie na czym ma
    polegac jej wyjatkowosc w stosunku do ofert, ktore juz sa na rynku.

  • 6. Data: 2010-11-05 08:16:44
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 04 Nov 2010 21:41:39 +0100, Krzysztof napisał(a):

> [...]
    > przez inne banki na zachodzie, ale oparta jest na wpisywaniu wybranych
    > znakow ze swojego hasla, co jest wystarczajace i bezplatne.

    No dokładnie 3Ds w wykonaniu BZWBK to po prostu porażka a jak już było na
    grupie wcale to w 100% nie chroni posiadacza karty.

    > A jak jest z
    > ta karta, to mam nadzieje, ze niedlugo opiszecie na czym ma polegac jej
    > wyjatkowosc w stosunku do ofert, ktore juz sa na rynku.

    Ale co tam może być wyjątkowego? Zwykła karta tylko się na "promocję
    blogerową" szarpnęli za te 100 pln. Dziwne, że nie pojechali klasycznie z
    fejsbukowy lubię to!

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2010-11-11 01:08:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krzysztof" iav5q4$2e15$...@n...ipartners.pl

> [...]
    wybranych znakow ze swojego hasla, co jest
    > wystarczajace i bezplatne.
    > A jak jest z ta karta, to mam nadzieje, ze niedlugo opiszecie

    Nie ma SMSów.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'