  • 1. Data: 2010-11-04 16:00:52
    Temat: program a la carte - citi wskazuje gdzie warto zjesc
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    dla posiadaczy goldów przygotował Citi, bank poleca miejsca, w których
    posiadacze kk mogą dobrze zjeść i w dodatku otrzymać rabat

    w Poznaniu objęta programem restauracja jest aż JEDNA ;-/
    być może to oferta przede wszystkim dla posiadaczy ww. karty, którzy
    lubią dobrze zjeść i są z DC?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2010-11-04 17:31:02
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Hello,

    RobertS pisze:
    > dla posiadaczy goldów przygotował Citi, bank poleca miejsca, w których
    > posiadacze kk mogą dobrze zjeść i w dodatku otrzymać rabat

    A mi to przysłali, chociaż w ogóle nie mam KK w Citi... :-)

    --
    MiCHA

  • 3. Data: 2010-11-04 18:26:40
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > A mi to przysłali, chociaż w ogóle nie mam KK w Citi... :-)

    to jesteś lepszy niż ja!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2010-11-04 18:44:05
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 4 Lis, 18:31, Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:

    > A mi to przysłali, chociaż w ogóle nie mam KK w Citi... :-)

    Konto masz? ;)

    MK

  • 5. Data: 2010-11-04 21:36:40
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    MK pisze:

    > Konto masz? ;)

    Ano mam. :-)
    Ale w warunkach napisali, że aby otrzymać rabat, trzeba przy zamówieniu
    w restauracji okazać KK. :-)

    --
    MiCHA

  • 6. Data: 2010-11-04 21:51:02
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Ale w warunkach napisali, że aby otrzymać rabat, trzeba przy zamówieniu
    > w restauracji okazać KK. :-)

    i nią zapłacić czy tylko okazać?
    z ciekawości czystej pytam ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2010-11-04 22:06:31
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    RobertS pisze:

    > i nią zapłacić czy tylko okazać?
    > z ciekawości czystej pytam ;-)

    Zapłacić.
    I cofam to co powiedziałem - nie trzeba mieć KK, wystarczy debetówka do
    konta Citigold. Ciekawe jak oni ją rozpoznają, bo chyba wygląda jak
    każda inna... :-)

    --
    MiCHA

  • 8. Data: 2010-11-05 09:22:34
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 4 Lis, 23:06, Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:

    > Zapłacić.
    > I cofam to co powiedziałem - nie trzeba mieć KK, wystarczy debetówka do
    > konta Citigold. Ciekawe jak oni ją rozpoznają, bo chyba wygląda jak
    > każda inna... :-)

    Hehe... tylko kolorem sie rozni :), ale... jak jakis posiadacz konta
    goldowego zechce karta cobrand z ZTM dostaje juz standardowo niebieska
    i tu faktycznie moze byc problem...

    MK

  • 9. Data: 2010-11-05 17:43:11
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>