  • 1. Data: 2008-04-14 09:44:05
    Temat: Citi LOT & Plus - naliczanie punktow.
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Jak cwierkaja wrobelki od jutra nie beda naliczane punkty za przelewy
    dokonywane z karty kredytowej.

    MK

  • 2. Data: 2008-04-14 09:45:59
    Temat: Re: Citi LOT & Plus - naliczanie punktow.
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Jak cwierkaja wrobelki od jutra nie beda naliczane punkty za przelewy
    > dokonywane z karty kredytowej.
    >
    > MK
    skąd takie info?

  • 3. Data: 2008-04-14 10:29:31
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    > Jak cwierkaja wrobelki od jutra nie beda naliczane punkty za przelewy
    > dokonywane z karty kredytowej.

    Chryste, znowu logika zwyciezyla. ;-) A jak dla BP?

    marekz

  • 4. Data: 2008-04-14 10:34:42
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    MK <m...@i...pl> wrote:
    > Jak cwierkaja wrobelki od jutra nie beda naliczane punkty za przelewy
    > dokonywane z karty kredytowej.

    Ciekawsze, czy nadal te przelewy będą jako transakcje bezgotówkowe... to
    też może się skończyć. Nie zdziwiłbym się...

    a.

  • 5. Data: 2008-04-14 10:48:03
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 14 Kwi, 12:34, w...@a...pl (Wemif) wrote:

    > Ciekawsze, czy nadal te przelewy będą jako transakcje bezgotówkowe... to
    > też może się skończyć. Nie zdziwiłbym się...
    >
    > a.

    KK Citi przestalaby byc moja glowna KK.....

  • 6. Data: 2008-04-14 10:49:47
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    KK Citi przestalaby byc moja glowna KK.....

    moją nigdy nie była, przede wszystkim to karta do przelewów ;-)

  • 7. Data: 2008-04-14 10:52:58
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    Dnia 14.04.2008 krzysztofsf <k...@w...pl> napisał/a:

    [...]

    > KK Citi przestalaby byc moja glowna KK.....

    No ja bym się pozbył karty zupełnie (używam jej tylko do płacenia
    rachunków, właśnie z powodu punktów).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 8. Data: 2008-04-14 10:53:12
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 14 Kwi, 12:49, "RobertS" <b...@p...pl> wrote:
    > KK Citi przestalaby byc moja glowna KK.....
    >
    > moją nigdy nie była, przede wszystkim to karta do przelewów ;-)

    Ja puszczam przez nia najwiecej zakupow, zeby "zaplacic" za przelewy.

  • 9. Data: 2008-04-14 10:58:54
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
    On 14 Kwi, 12:49, "RobertS" <b...@p...pl> wrote:

    > Ja puszczam przez nia najwiecej zakupow, zeby "zaplacic" za przelewy.

    A ja puszczam na 95% limitu przelewy a na pozostałe 5% czasami jakies
    zakupy. I niestety ale przez takich jak ja, kiedyś te przelewy przestana być
    darmowe. :]

    marekz

  • 10. Data: 2008-04-14 11:12:46
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 14 Kwi, 12:58, "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> wrote:
> [...]
    > zakupy. I niestety ale przez takich jak ja, kiedyś te przelewy przestana być

    Albo powiaza je jakos z wartoscia zakupow dokonywanych karta
    Zreszta wyjdzie to juz na platnym/bezplatnym przedluzeniu KK.
    O ile naturalnie nie zmienia calkiem podejscia do oplat za
    przdluzenia.