eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › MBANK: niedouczony konsultant czy nieprzyjazny bank?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2008-04-13 21:25:53
    Temat: MBANK: niedouczony konsultant czy nieprzyjazny bank?
    Od: "Sebastian" <k...@o...pl>

    mimo wypełnionego wniosku o wyciągi elektroniczne mBank od kilku miesięcy nie
    wysyłał wyciągów w formie PDF w tym samym czasie dochodziły do mnie inne @
    banku

    od konsultantki dowiedziałem się że reklamację mogę sobie złożyć, ale ONI I
    TAK JĄ ZIGNORUJĄ bo niezależnie od tego co się dzieje, oni nie wysyłają PDF za
    minione miesiace... a to że sami zawinili, nie ma nic do rzeczy!

    Zaproponowali mi papierową makulaturę

    nawiasem mówiąc to chyba jedyny bank internetowy gdzie muszę się prosić o
    wyciągi zamiast samemu je sobie wygenerować w ich serwisie internetowym

    to jedyny bank internetowy który nie ma opcji samodzielnego generowania
    wyciągów w pliku PDF

    Sebastian



    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1