  • 1. Data: 2008-04-14 10:26:18
    Temat: ING kilka kont OKO
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    no właśnie, czy da się założyć więcej kont typu OKO w tym banku niż
    jedno przez jedną osobę? Jeśli tak, to ile?

    Krzysiek

  • 2. Data: 2008-04-14 10:36:26
    Temat: Re: ING kilka kont OKO
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 14 Apr 2008 12:26:18 +0200, krzysiek napisał(a):

    > no właśnie, czy da się założyć więcej kont typu OKO w tym banku niż
    > jedno przez jedną osobę? Jeśli tak, to ile?

    6 a dokładnie 2xPLN, 2xUSD i 2xEUR

  • 3. Data: 2008-04-14 10:58:51
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    jureq pisze:

    > 6 a dokładnie 2xPLN, 2xUSD i 2xEUR

    drugie konto w PLN również jest darmowe?

  • 4. Data: 2008-04-14 11:02:13
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "krzysiek" <a...@m...net> napisał w wiadomości

    > drugie konto w PLN również jest darmowe?

    Pewnie, wszystkie są darmowe.

    marekz

  • 5. Data: 2008-04-14 11:05:45
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    MarekZ pisze:
    >>> 6 a dokładnie 2xPLN, 2xUSD i 2xEUR

    a może wiesz jak jest obliczana belka dla kont walutowych?

  • 6. Data: 2008-04-14 11:13:58
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    > a może wiesz jak jest obliczana belka dla kont walutowych?

    Z tego co mi zeznano, dopisane odsetki są przeliczane na PLN po kursie
    średnim NBP obowiązującym w dniu ich dopisywania i dalej już normalnie na
    ogólnych polskich zasadach z zaokraglaniem.

    Ale to tylko wiedza teoretyczna, w praktyce nie miałem okazji przetestować.
    :-)

    marekz

  • 7. Data: 2008-04-14 11:22:02
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 14 Apr 2008 13:13:58 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Z tego co mi zeznano, dopisane odsetki są przeliczane na PLN po kursie
    > średnim NBP obowiązującym w dniu ich dopisywania i dalej już normalnie na
    > ogólnych polskich zasadach z zaokraglaniem.

    A na koniec oczywiście przeliczenie w drugą stronę po tym samym kursie.

    Ogólnie rzecz biorąc w ING tak jest. Jedyne odstę?stwo od zasad
    stosowanych w większości banków stanowi kurs, który jest używany.
    Większość banków stosuje średni kurs zakmknięcia NBP z poprzedniego dnia,
    czyli ten podawany zazwyczaj w tabelach NBP. W ING jeśli loguję się do
    systemu po dopisaniu odsetek rano to też jest zastosowany ten kurs, ale
    poten po południu okazuje się, że kurs (a tym samym także podatek i
    odsetki) uległ magicznej zmianie na kurs z bieżącego dnia. W historii
    konta po tej korekcie nie ma nawet śladu.

  • 8. Data: 2008-04-14 11:53:21
    Od: MarWoc <m...@n...pl>

    jureq pisze:

    > 6 a dokładnie 2xPLN, 2xUSD i 2xEUR

    dobrze pamiętam, że są jeszcze te w GBP?