  • 11. Data: 2008-04-14 11:14:32
    Temat: Re: Citi LOT & Plus - naliczanie punktow.
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > No ja bym się pozbył karty zupełnie (używam jej tylko do płacenia
    > rachunków, właśnie z powodu punktów).

    dla mnie i bez punktow za platnosci bedzie atrakcyjna wiec z niej nie
    zrezygnuje...

    poza tym czy ta informacja jest pewna czy to jakis fake?

  • 12. Data: 2008-04-14 11:26:25
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...
    On 14 Kwi, 12:58, "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> wrote:

    > Albo powiaza je jakos z wartoscia zakupow dokonywanych karta

    To by była bardzo mądra opcja. Limit "przelewowy" np. równy limitowi zakupów
    bieżących.

    > Zreszta wyjdzie to juz na platnym/bezplatnym przedluzeniu KK.

    Ta karta została wydana w promocji 3 lata bez opłaty. Wprawdzie na
    przysłanych dokumentach jest pieczątka "1 rok bez opłaty", ale jak wiadomo
    ewentualna reklamacja pobrania opłaty musi zostać uznana. Więc tutaj manewru
    nie mają.

    > O ile naturalnie nie zmienia calkiem podejscia do oplat za przdluzenia.

    Mozliwe, że wreszcie wszystkie te karty oprócz platynowych i wyższych będa
    normalnie za darmo.

    marekz

  • 13. Data: 2008-04-14 13:18:57
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "RobertS" <b...@p...pl> wrote in message

    > poza tym czy ta informacja jest pewna czy to jakis fake?

    Ja wierze w nia w 100% :). Zawsze mozna zadzwonic na Citiphone i
    potwierdzic.

    MK

  • 14. Data: 2008-04-15 08:40:00
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    MK <m...@i...pl> wrote:
    > Jak cwierkaja wrobelki od jutra nie beda naliczane punkty za przelewy
    > dokonywane z karty kredytowej.

    Czy bank nie musi w jakiś sposób powiadomić o zmianie? z powyższego
    wynika, że to już weszło w życie, a bank nie poinformował...

    a.

  • 15. Data: 2008-04-15 10:04:25
    Od: "Seba" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    w...@a...pl (Wemif) napisał(a):

    > Czy bank nie musi w jakiś sposób powiadomić o zmianie? z powyższego
    > wynika, że to już weszło w życie, a bank nie poinformował...
    >
    > a.

    w regulaminie chyba nie ma wogole wzmianki o naliczaniu punktow na kartach
    lojalnosciowych (tylko w vademecum), tak wiec nie jest to zmiana wymagająca
    powiadamiania klientow

  • 16. Data: 2008-04-15 14:12:15
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    Dnia 15.04.2008 Seba <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał/a:
    > w regulaminie chyba nie ma wogole wzmianki o naliczaniu punktow na kartach
    > lojalnosciowych (tylko w vademecum), tak wiec nie jest to zmiana wymagająca
    > powiadamiania klientow

    https://www.online.citibank.pl/retail/files/citiblue
    /kk_plus_promo.pdf
    Punkt 7, 8 i 9.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 17. Data: 2008-04-15 14:22:53
    Od: "Seba" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Wojciech Bancer <p...@p...pl> napisał(a):

    > https://www.online.citibank.pl/retail/files/citiblue
    /kk_plus_promo.pdf
    > Punkt 7, 8 i 9.

    masz racje, ja patrzylem w regulamin korzystania z kartyktory dostalem z
    karta BP, nie mialem regulaminu promocji.
    Ale jest prosty sposób - odwołanie promocji ;) punkt 2

  • 18. Data: 2008-04-15 21:18:41
    Od: Dobek <s...@r...pl>

    MK pisze:

    > Jak cwierkaja wrobelki od jutra nie beda naliczane punkty za przelewy
    > dokonywane z karty kredytowej.

    Słowa stało się ciałem:

    "Za każdy zakup zapłacony kartą zbierasz mile.
    Karta Kredytowa Citibank-LOT pozwala Ci korzystać ze wszystkich
    udogodnień, jakie daje karta kredytowa i jednocześnie najszybciej
    zbierać mile premiowe Miles & More. Za każdym razem, gdy używasz Karty
    Kredytowej Citibank-LOT np.: płacąc za bilet w internecie, za zakupy w
    sklepie lub wypłacając gotówkę z bankomatu.
    Bank nie nalicza mil za przelewy dokonywane z rachunku karty."

    https://www.online.citibank.pl/page.do?content=k_cit
    ibank_lot

    --
    Pzdr
    Dobek

  • 19. Data: 2008-04-15 21:24:50
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Dobek" <s...@r...pl> wrote in message

    > Słowa stało się ciałem:

    Hehe... przeciez napisalem, ze tak bedzie :D. Teraz dla lubiocych zbierac
    punkty za przelewy pozostaje tylko VISA BP.

    MK

  • 20. Data: 2008-04-15 21:29:52
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    Dnia 15.04.2008 MK <m...@i...pl> napisał/a:

    > Hehe... przeciez napisalem, ze tak bedzie :D. Teraz dla lubiocych zbierac
    > punkty za przelewy pozostaje tylko VISA BP.

    Ale regulaminu nie zmienili.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl