  • 11. Data: 2002-03-03 16:00:25
    Temat: Re: Citi?
    Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>

    <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:5ea0.00001b1e.3c8236c2@newsgate.onet.pl...

    > Witam
    >
    > Oczywiście warto. Mam od Citi VC kredytową z największym limitem. Nigdzie
    > indziej mi takiego nie dali.

    Co to za problem dać komuś wysoki limit do karty? Jeżeli tylko ktoś ma
    odpowiednią zdolność kredytową? A swoją drogą - w Polsce chyba jeszcze nie,
    ale są przecież wydawane karty bez żadnych górnych limitów.

  • 12. Data: 2002-03-03 19:44:38
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > odpowiednią zdolność kredytową? A swoją drogą - w Polsce chyba jeszcze
    nie,
    > ale są przecież wydawane karty bez żadnych górnych limitów.

    Sa karty CitiGold.

  • 13. Data: 2002-03-03 19:46:20
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Za granicą nie do końca jest w sam raz. W zeszłym roku chcialem płacić
    kartą
    > debetową na Węgrzech i w Słowacji i nigdzie się nie dało. Dopiero jak
    > zadzwoniłem do Citiphone, to coś zrobili i karta była do użytku.
    Kosztowało
    > jedynie 10 minut rozmowy z zagranicy :-( Coś słyszałem, że Citi blokuje
    > możliwość płacenia kartą za granicą, a odblokowuje na żądanie klienta. Nie
    wiem
    > czy to prawda.

    U mnie wszystko dziala. Odpukac...

  • 14. Data: 2002-03-03 22:21:56
    Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>

    "Witek" <w...@p...onet.pl> wrote in message
    > nie,
    >
    > Sa karty CitiGold.

    I są bez limitów? A to ciekawa sprawa... Jak to człowiek nie wie, że kraj mu
    się rozwija :)))