    From: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citi?
    Date: 01 Mar 2002 11:31:06 +0100
    Sender: m...@p...odkryta.local

    "PS" <P...@p...onet.pl> writes:

    > Tyle się tu kiedyś krzyczło na Citi.
    > Dzisiaj po raz pierwszy przejrzałem sobie ich ofertę kont os.
    > Z tego wynika że jeżeli zamrożę 2,5kPLN na lokacie to za 2PLN/mieś
    > mam rachunek z kartą debetową, darmowymi przelewami do wszystkich banków,
    > darmowymi wypłatami z wielu bankomatów i papierowe wyciągi (no i oddziały).
    > To w Ingu za to będę płacił 7PLN...
    > +12 na rok za kartę...
    > Czy na prawdę nie warto??

    Naprawdę starczy 2.500? Zdawało mi się, że była to trochę wyższa
    kwota. No i trzeba pamiętać że odsetki nędzne.

    Tak czy siak, Citi ma swoje zalety. Można go np. używać jako
    darmowego schowka na dolary (które nigdzie nie mają zauważalnego
    oprocentowania) - bo nawet z karty (2PLN/mies) da się zrezygnować!

    No ale wracając do przyczyn antypatii - ja tego banku nie lubię
    z przyczyn bardziej 'okołoofertowych'. Po prostu za często stosuje
    manewry typu 'a nuż klient się złapie', nie chcę już teraz rozwijać
    tematu bo było sto razy ale iluż klientów Citi łapało się za głowę widząc
    taką czy inną nieoczekiwanie naliczoną prowizję.

    --
    ( Marcin Kasperski | Communication takes place between people, documents )
    ( http://www.mk.w.pl | are secondary. (Booch) )