  • 1. Data: 2010-03-12 14:01:16
    Temat: Eurobank i sesje elixir
    Od: xbartx <b...@h...net>

    U mnie znowu dzisiaj pierwsza z EB jeszcze nie doszła do dbnet czyli
    można przypuszczać, że znowu coś z pierwszą sesją w eb coś nie tak. Ktoś
    jeszcze dzisiaj tak miał? Czy to może wina leży jednak po stronie dbnet.

    Xenocide

  • 2. Data: 2010-03-12 14:08:39
    Temat: Re: Eurobank i sesje elixir
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Mar 12, 3:01 pm, xbartx <b...@h...net> wrote:
    > U mnie znowu dzisiaj pierwsza z EB jeszcze nie doszła do dbnet czyli
    > można przypuszczać, że znowu coś z pierwszą sesją w eb coś nie tak. Ktoś
    > jeszcze dzisiaj tak miał? Czy to może wina leży jednak po stronie dbnet.

    Niestety, to raczej znowu EB. Ja wysyłałem dziś do Aliora i też nie
    doszła.

  • 3. Data: 2010-03-12 14:14:42
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 12 Mar 2010 06:08:39 -0800 (PST), Bungiel napisał(a):

    > Niestety, to raczej znowu EB. Ja wysyłałem dziś do Aliora i też nie
    > doszła.

    Mój do Polbanku zlecony rano właśnie doszedł.

    --
    Kojer

  • 4. Data: 2010-03-12 14:24:37
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Mar 12, 3:14 pm, Robert Kois <k...@h...pl> wrote:

    > Mój do Polbanku zlecony rano właśnie doszedł.

    Mój do Aliora już też, ale niesmak pozostał :)

  • 5. Data: 2010-03-12 14:28:10
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 12 Mar 2010 06:24:37 -0800 (PST), Bungiel napisał(a):

    > Mój do Aliora już też, ale niesmak pozostał :)

    Niesmak? To o której spodziewałeś się zaksięgowania w Aliorze?

    --
    Kojer

  • 6. Data: 2010-03-12 14:57:45
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 12 Mar 2010 15:14:42 +0100, Robert Kois napisał(a):

    > Mój do Polbanku zlecony rano właśnie doszedł.

    Czyli to już druga (która mnie dosięgnęła) wpadka w tym tygodniu EB, bo w
    poniedziałek było to samo.

    Xenocide

  • 7. Data: 2010-03-12 15:26:58
    Od: g...@o...pl

    > Niestety, to raczej znowu EB. Ja wysyłałem dziś do Aliora i też nie
    > doszła.

    He he, a ja dzisiaj puszczałem z EB do FM, poprzedni tak samo robiony przelew
    był w FM o 11.42, a dzisiaj o 14.15 jeszcze nie było. Teraz już jest, musze tam
    leciec osobiście drugi raz. W EB nie nadążają otwierac walizek z pieniędzmi :)

  • 8. Data: 2010-03-12 16:27:03
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Mar 12, 3:28 pm, Robert Kois <k...@h...pl> wrote:

    > Niesmak? To o której spodziewałeś się zaksięgowania w Aliorze?

    O tej, do której przyzwyczaiłem się przez niemal rok, czyli 11:15

  • 9. Data: 2010-03-12 16:38:06
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    <g...@o...pl> wrote in message

> [...]
    > musze tam
    > leciec osobiście drugi raz. W EB nie nadążają otwierac walizek z

    Podejrzewam, ze moze wlasnie chodzi o brak gotowki do rozliczen na I-sesje.

  • 10. Data: 2010-03-12 22:37:21
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl>

    Krzysztof pisze:

    > <g...@o...pl> wrote in message

    > Podejrzewam, ze moze wlasnie chodzi o brak gotowki do rozliczen na I-sesje.

    Ale w jeden dzien sie wyrabiaja, to nie jest zle.
    mBank przykladowo notorycznie opoznia ksiegowanie otrzymanych przelewow,
    moze inne banki rowniez.
    Proponuje zrobienie testow, przesylajac pierwsza sesja danego dnia
    pieniadze z kilku swoich kont pomiedzy soba i kontrole szybkosci ich
    przeplywu. Jednoznacznie wyjdzie wtedy co jest przyczyna nadawcy a co
    opoznionym ksiegowaniem.