  • 11. Data: 2010-03-13 07:18:01
    Temat: Re: Cash4you - jest limit 400 z?� czy nie ma?
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2010-03-13 00:23, z...@o...pl pisze:

    > W samej biedronce wydawać jednorazowo powyżej 400zł? no no ...

    Nie wydaję tego jednorazowo.
    No i na pewno nie w Biedronce :-)

  • 12. Data: 2010-03-14 10:20:41
    Temat: Re: Cash4you - jest limit 400 zł czy nie ma?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 12 Mar 2010 19:02:16 +0100, Bogdan B. napisał(a):
    > Na stronie Cash4you pisze, nie ma limitu:
    > http://www.cash4you.pl/?pid=1&nid=18
    > czyżby wojna bankomatowa odwołana?

    A ja trochę tego nie rozumiem:

    http://samcik.blox.pl/2010/03/No-Cash4You-Siec-banko
    matow-wycofuje-sie-z.html

    Co miałby dać cash4you limit wypłat 400zł? Czy ten intercharge fee jest stały
    czy procentowy - bo przy stałym (od transakcji) to jeszcze bym mógł
    zrozumieć...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 13. Data: 2010-03-14 10:32:59
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Co miałby dać cash4you limit wypłat 400zł? Czy ten intercharge fee jest
    > stały
    > czy procentowy - bo przy stałym (od transakcji) to jeszcze bym mógł
    > zrozumieć...

    Kiedys byla stala, jak teraz nie wiem. Moze osoby, ktore maja wyplacic np.
    10 razy wiecej by poszly do innego bankomatu, w wtedy zasilania by mogly byc
    rzadsze, czyli nizsze koszty obslugi gotowkowej...

    MK

  • 14. Data: 2010-03-14 11:56:01
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Jacku!

    W niedzielę, 14 marca 2010, o godz. 11:20:41, napisałeś na temat: "Cash4you
    - jest limit 400 zł czy nie ma?"
    Jacek Osiecki j...@c...pl, news:slrnhppe3o.8ap.joshua@tau.ceti.pl

    > Co miałby dać cash4you limit wypłat 400zł? Czy ten intercharge fee jest stały
    > czy procentowy - bo przy stałym (od transakcji) to jeszcze bym mógł
    > zrozumieć...

    http://www.dziennik.pl/gospodarka/article567719/Bank
    omaty_nie_ogranicza_nam_wyplat.html

    --
    Hej!
    TZ

    - Hitler był najgroźniejszym z hitlerowców -