  • 1. Data: 2010-12-09 16:38:29
    Temat: BlueCash do mBanku - mogą wystąpić opóźnienia
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    Chciałem wykonać bluecash-a do mBanku i BC potraktował mnie
    następującym komunikatem:

    """
    UWAGA!

    Ze względów technicznych możliwe jest wystąpienie opóźnienia w
    realizacji przelewu na wskazane konto odbiorcy. BlueCash.pl nie jest w
    stanie zagwarantować krótkiego czasu realizacji tej usługi.

    Czy mimo możliwego opóźnienia chcesz zlecić ten przelew?
    """

    Fajny komunikat tylko _zupełnie nic_ nie mówi o sytuacji i nie daje
    żadnych podstaw do podjęcia decyzji (pozytywnej, tj. faktycznego
    zlecenia przelewu "mimo możliwego opóźnienia").

    Czy problemem są środki na ich rachunku i np. jutro pierwszą sesją
    przyjdą, czy problem leży zupełnie gdzie indziej i opóźnienie może być
    np. tygodniowe, albo miesięczne? Nie wiadomo.

    W regulaminie nie widzę nawet podstaw do zgłoszenia reklamacji. Albo
    widzę możliwość zignorowania zacytowanego ostrzeżenia i wysłania
    reklamacji od razu (jakby reklamacja mogła coś zmienić...).

    Regulamin, jeśli dobrze widzę, nie przewiduje po prostu takiej
    sytuacji ("przelewy wykonywane są natychmiast").

    --
    Jacek Politowski

  • 2. Data: 2010-12-09 16:54:11
    Temat: Re: BlueCash do mBanku - mogą wystąpić opóźnienia
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Jacek Politowski" <s...@n...istnieje> napisał w wiadomości grup
    .

> [...]
    > przyjdą, czy problem leży zupełnie gdzie indziej i opóźnienie może być
    > np. tygodniowe, albo miesięczne? Nie wiadomo.

    Ja się z takim komunikatem spotykałem już wielokrotnie i zazwyczaj
    ignorowałem go. Rzeczywiście środki "szły" dużo wolniej, ale nigdy nie było
    to w praktyce dłużej niż 60 minut, a zazwyczaj było to gdzieś pomiędzy 10 a
    30 minut. Zapewne problemem są środki na ich rachunku, które albo sami muszą
    uzupełnić, albo muszą one przyjść od klientów z operacji wychodzących.

    > W regulaminie nie widzę nawet podstaw do zgłoszenia reklamacji. Albo
    > widzę możliwość zignorowania zacytowanego ostrzeżenia i wysłania
    > reklamacji od razu (jakby reklamacja mogła coś zmienić...).

    Reklamacji czego? Prawa fizyki chcesz reklamować? No bez jaj..., już nawet
    nie chce mi się cytować przysłowia o kurze i grzędzie czy o Salomonie i
    próżnym. :)

  • 3. Data: 2010-12-09 17:04:33
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <idr0ko$s0p$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    MarekZ <b...@a...w.pl> wrote:
    > Użytkownik "Jacek Politowski" <s...@n...istnieje> napisał w wiadomości grup
    .

    > Reklamacji czego?

    Np. miesięcznego opóźnienia ;->

    --
    Jacek Politowski

  • 4. Data: 2010-12-09 18:43:41
    Od: "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com>

    On 9 Gru, 17:38, Jacek Politowski <s...@n...istnieje> wrote:
> [...]
    > zlecenia przelewu "mimo mo liwego op nienia").
    >
    > Czy problemem s rodki na ich rachunku i np. jutro pierwsz sesj
    > przyjd , czy problem le y zupe nie gdzie indziej i op nienie mo e by
    > np. tygodniowe, albo miesi czne? Nie wiadomo.
    >
    > W regulaminie nie widz nawet podstaw do zg oszenia reklamacji. Albo
    > widz mo liwo zignorowania zacytowanego ostrze enia i wys ania
    > reklamacji od razu (jakby reklamacja mog a co zmieni ...).
    >
    > Regulamin, je li dobrze widz , nie przewiduje po prostu takiej
    > sytuacji ("przelewy wykonywane s natychmiast").

    Być może Bluecash staje się ofiarą własnej popularności.
    Dziś przelewałem (ze strony bluecash.pl) ponad 2k i czekałem ok 40
    minut na realizację przelewu.

  • 5. Data: 2010-12-09 19:28:43
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <1...@l...go
    oglegroups.com>
    Tomasz [Bubon] <t...@g...com> wrote:

    > Być może Bluecash staje się ofiarą własnej popularności.

    A propos, ciekawe ile średnio dziennie realizują transakcji i na jaką
    łączną kwotę.

    --
    Jacek Politowski

  • 6. Data: 2010-12-09 19:32:25
    Od: "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com>

    On 9 Gru, 20:28, Jacek Politowski <s...@n...istnieje> wrote:
    > In article <1...@l...go
    oglegroups.com>

    > A propos, ciekawe ile średnio dziennie realizują transakcji i na jaką
    > łączną kwotę.
    >
    > --
    > Jacek Politowski

    Liczbę transakcji można sprawdzić, bo się tym chwalą na stronie.
    Obecnie (20.31) mają 81060 zrealizowanych transakcji.
    Trzeba wrócić do wątku jutro.

  • 7. Data: 2010-12-09 19:52:07
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <5...@a...go
    oglegroups.com>
    Tomasz [Bubon] <t...@g...com> wrote:

    > Liczbę transakcji można sprawdzić, bo się tym chwalą na stronie.
    > Obecnie (20.31) mają 81060 zrealizowanych transakcji.

    O, to działa w miarę online. Obecnie jest 81070 (20:50). Nie
    spodziewałem się.

    --
    Jacek Politowski

  • 8. Data: 2010-12-10 20:17:47
    Od: "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com>

    On 9 Gru, 20:52, Jacek Politowski <s...@n...istnieje> wrote:
    > In article <5...@a...go
    oglegroups.com>

    > O, to działa w miarę online. Obecnie jest 81070 (20:50). Nie
    > spodziewałem się.
    >
    > --
    > Jacek Politowski

    Minęło +-24 godziny i licznik wskazuje na 81649 przelewów, co daje 579
    przelewów na dobę... Nieźle,, nieźle.
    Jeżeli kwota średniego przelewu jest do 1000 zł to przychód BlueMedia
    wyniósł 579 zł.
    Kwota ta przemnożona przez 27 dni (31 dni w miesiącu minus 4 niedziele
    bo część banków w niedziele nie księguje) da 15633 zł miesięcznego
    przychodu.
    Ot takie moje ostrożne wyliczenia :)

  • 9. Data: 2010-12-10 22:13:29
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 10 Dec 2010 12:17:47 -0800 (PST), Tomasz [Bubon] napisał(a):

    > Kwota ta przemnożona przez 27 dni (31 dni w miesiącu minus 4 niedziele
    > bo część banków w niedziele nie księguje) da 15633 zł miesięcznego
    > przychodu.

    Czyli pewnie nadal grubo pod kreską - ale ze sporym potencjałem, jeśli im
    nie wyrośnie konkurencja.

    IMO dla nich tylko poboczny przychód - a tak naprawdę żyją ze współpracy z
    bankami. AFAIR to oni implementowali w Lukasie e-płatności. Zapewne nie
    jest to jedyny bank, który obsługują.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 10. Data: 2010-12-10 22:49:42
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...
    Jeżeli kwota średniego przelewu jest do 1000 zł to przychód BlueMedia
    wyniósł 579 zł.
    ---------

    Mój średni to 5kPLN. Co miesiąc roluję. :)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/