eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBlueCash do mBanku - mogą wystąpić opóźnienia › Re: BlueCash do mBanku - mogą wystąpić opóźnienia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.na
    sk.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
    From: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BlueCash do mBanku - mogą wystąpić opóźnienia
    Date: Thu, 9 Dec 2010 17:54:11 +0100
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 25
    Message-ID: <idr0ko$s0p$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <s...@t...localdomain>
    NNTP-Posting-Host: ip-217-30.ists.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1291912664 28697 87.239.217.30 (9 Dec 2010 16:37:44 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 9 Dec 2010 16:37:44 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <s...@t...localdomain>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:541997
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Jacek Politowski" <s...@n...istnieje> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:s...@t...localdomain..
    .

    > Fajny komunikat tylko _zupełnie nic_ nie mówi o sytuacji i nie daje
    > żadnych podstaw do podjęcia decyzji (pozytywnej, tj. faktycznego
    > zlecenia przelewu "mimo możliwego opóźnienia").
    >
    > Czy problemem są środki na ich rachunku i np. jutro pierwszą sesją
    > przyjdą, czy problem leży zupełnie gdzie indziej i opóźnienie może być
    > np. tygodniowe, albo miesięczne? Nie wiadomo.

    Ja się z takim komunikatem spotykałem już wielokrotnie i zazwyczaj
    ignorowałem go. Rzeczywiście środki "szły" dużo wolniej, ale nigdy nie było
    to w praktyce dłużej niż 60 minut, a zazwyczaj było to gdzieś pomiędzy 10 a
    30 minut. Zapewne problemem są środki na ich rachunku, które albo sami muszą
    uzupełnić, albo muszą one przyjść od klientów z operacji wychodzących.

    > W regulaminie nie widzę nawet podstaw do zgłoszenia reklamacji. Albo
    > widzę możliwość zignorowania zacytowanego ostrzeżenia i wysłania
    > reklamacji od razu (jakby reklamacja mogła coś zmienić...).

    Reklamacji czego? Prawa fizyki chcesz reklamować? No bez jaj..., już nawet
    nie chce mi się cytować przysłowia o kurze i grzędzie czy o Salomonie i
    próżnym. :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1