  • 1. Data: 2010-12-08 14:04:58
    Temat: Karty kredytowe i udowadnianie dochodów
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Parę lat temu dawali karty na siłę każdemu kto chciał i nawet tym co nie
    chcieli. Teraz żądają udowadniania dochodów itp. Czy to normalne?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2010-12-08 14:24:51
    Temat: Re: Karty kredytowe i udowadnianie dochodów
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    grup dyskusyjnych:4cff909a$0$27037$6...@n...neostrad
    a.pl...
    > Parę lat temu dawali karty na siłę każdemu kto chciał i nawet tym co nie
    > chcieli. Teraz żądają udowadniania dochodów itp. Czy to normalne?

    Tak, to normalne.

  • 3. Data: 2010-12-08 14:27:12
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    I znowu wracamy do sytuacji, że mój pracownik ma większą zdolność kredytową
    ode mnie.

  • 4. Data: 2010-12-08 14:29:38
    Od: "grin" <s...@a...er>

    >I znowu wracamy do sytuacji, że mój pracownik ma większą zdolność kredytową
    >ode mnie.

    Skoro tak jest, to gdzie tkwi problem?

  • 5. Data: 2010-12-08 14:31:00
    Od: "grin" <s...@a...er>

    ukrywasz dochody?

  • 6. Data: 2010-12-08 14:32:09
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    grup dyskusyjnych:4cff95d0$0$27038$6...@n...neostrad
    a.pl...
    > I znowu wracamy do sytuacji, że mój pracownik ma większą zdolność
    > kredytową ode mnie.

    Kilka lat temu nadpłynność sektora w stosunku do minimalnych obowiązujących
    poziomów była znacznie wyższa niż obecnie. Dodatkowo kilka lat temu była
    perspektywa malejących stóp procentowych (a teraz jest perspektywa stóp
    rosnących).

    Natomiast zarówno kilka lat temu jak i obecnie nie wszyscy klienci muszą
    dokumentować dochody aby otrzymać kartę czy kredyt. Część klientów przeszła
    w ocenie banków po prostu do tych słabszych grup.

  • 7. Data: 2010-12-08 14:39:45
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <ido4na$jfo$1@news.onet.pl>, "grin" <s...@a...er> wrote:

    > Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości
    >
    > Skoro tak jest, to gdzie tkwi problem?

    Problem w tym, ze prowadzacy DG/samozatrudniowy ma zawsze relatywnie
    nizsza zdolnosc kredytowa.
    Tak wymyslili jacyc debilni mityczni analitycy.
    TA

  • 8. Data: 2010-12-08 14:41:47
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <ido3gs$p2u$1@srv.cyf-kr.edu.pl>,
    "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:

    > Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:4cff909a$0$27037$6...@n...neostrad
    a.pl...

    > Tak, to normalne.

    To ciekawe.
    Ode mnie zawsze zadali udawadniania dochodow.
    Z tego co mi znajomi mowili - od nich tez.
    Chyba ze chodzilo o karty z jakims absurdalnie niskim limitem.
    Znajomej w ubieglym roku Polcard zaproponowal VISE z limitem 500zl.

    TA

  • 9. Data: 2010-12-08 14:43:05
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości grup
    ws.onet.pl...

> [...]
    > Chyba ze chodzilo o karty z jakims absurdalnie niskim limitem.
    > Znajomej w ubieglym roku Polcard zaproponowal VISE z limitem 500zl.

    A ja mam ciągle oferty bez dokumentowania dochodów w większości banków, w
    których wykazuję obroty. Są to oferty na kwoty pomiędzy 20k a 50k, z jednej
    z nich nawet chyba w grudniu skorzystam. Kart mi już dawać za bardzo nie
    mogą, to proponują albo kredyt odnawialny albo gotówkowy, z naciskiem rzecz
    jasna na ten ostatni produkt.

  • 10. Data: 2010-12-08 15:01:39
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > ukrywasz dochody?

    Kupujesz za gotówkę sprzęt. Wrzucasz to w koszty i masz stratę. Mimo to tak
    naprawdę masz zysk, bo ten wydatek przynosi później dochody przez kilka lat.
    I tak dalej...