  • 1. Data: 2010-12-08 23:10:03
    Temat: CallCenter mBanku leży :(
    Od: "kietlak" <k...@p...onet.pl>

    Oczywiście z IVRem można 'pogadać', ale wybranie opcji rozmowa z człowiekiem
    rozłącza natychmiast, albo wrzuca w pętlę na końcu której rozłącza z
    komunikatem 'prosimy zadzwonić ponownie'.
    Niestety niektórych spraw ( wtym momencie dla mnie pilnych - potrzebuję
    pilnie użyć mojej karty wirtualnej, ale nie znam jej numeru, a bez rozmowy z
    człowiekiem nie da się tego poznać ) nie ma możliwości załatwić.

  • 2. Data: 2010-12-08 23:17:54
    Temat: Re: CallCenter mBanku leży :(
    Od: "kietlak" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > pilnie użyć mojej karty wirtualnej, ale nie znam jej numeru, a bez rozmowy
    > człowiekiem nie da się tego poznać ) nie ma możliwości załatwić.

    Skojarzyłem: przecież jako MVNO oni zarabiają na tym, że się do nich dzwoni,
    więc najbardziej opłacalne dla nich jest potrzymać człowieka w kolejce tak
    długo jak wytrzyma i podać mu komunikat, żyby zadzwonił ponownie.

    Sk...y

  • 3. Data: 2010-12-08 23:33:34
    Od: "kietlak" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kietlak" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > więc najbardziej opłacalne dla nich jest potrzymać człowieka w kolejce tak
    > długo jak wytrzyma i podać mu komunikat, żyby zadzwonił ponownie.

    No i m-Czat też nie jest przez nikogo obsługiwany.
    Chyba nie zauważyli, że wiele osób korzysta z ich usług jedynie z
    przyzwyczajenia, najwyraźniej trzeba się stąd zabierać....