  • 1. Data: 2010-12-09 03:06:05
    Temat: Kto odczuje ataki na palpay i mc?
    Od: b...@o...pl

    czytam o atakach hakerskich na strony palpaya mastercarda
    oraz visy i zastanawiam się: czy skuteczne zapingowanie
    visy lub mastercarda może spowodować utrudnienia w płaceniu
    kartami tych operatorów w Polsce lub wypłaty z bankomatu w PL?

    wydaje mi się że nie, ale pewności nie mam

  • 2. Data: 2010-12-09 07:26:58
    Temat: Re: Kto odczuje ataki na palpay i mc?
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    b...@o...pl <b...@o...pl> dared to write:
> [...]
    > kartami tych operatorów w Polsce lub wypłaty z bankomatu w PL?
    >
    > wydaje mi się że nie, ale pewności nie mam

    1. Co to jest "palpay"?

    2. Czy widzisz różnicę między stroną internetową a elektronicznym systemem
    rozliczeniowym? (podpowiedź: czy bankomat jest "w internecie"?)

    k.

  • 3. Data: 2010-12-09 08:08:01
    Od: Michal <m...@n...org>

    W dniu 09.12.2010 08:26, kashmiri pisze:
    > b...@o...pl<b...@o...pl> dared to write:

    > 1. Co to jest "palpay"?
    >
    > 2. Czy widzisz różnicę między stroną internetową a elektronicznym systemem
    rozliczeniowym? (podpowiedź: czy bankomat jest "w internecie"?)

    A nawet jeśli bankomat czy terminal działają za pośrednictwem Internetu
    (bo to się może zdarzyć), to czy komunikują się z systemem
    rozliczeniowym poprzez www.mastercard.com? :)

    Reasumując: ataki "hackierskie" na te strony nie powinny mieć nic
    wspólnego z systemami rozliczeniowymi.

    Michał

  • 4. Data: 2010-12-09 08:52:38
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.tobrudasy.onet.pl>

    "Michal" <m...@n...org> wrote in message
> [...]
    > poprzez www.mastercard.com? :)
    >
    > Reasumując: ataki "hackierskie" na te strony nie powinny mieć nic

    Tym niemniej, gdyby "prawdziwi" hackerzy sie za to zabrali
    (a nie pospolite ruszenie), zidentyfikowali serwery kluczowe
    dla rozliczen i w systematyczny sposob atakowali je botnetami,
    itp. - to by chyba wesolo nie bylo. Tylko ze - jak sie zdaje -
    prawdziwym hackerom zaklocenia w platnosciach wcale nie
    sa na reke :)

  • 5. Data: 2010-12-10 08:09:34
    Od: " sielski" <s...@g...pl>

> [...]
    > itp. - to by chyba wesolo nie bylo. Tylko ze - jak sie zdaje -
    > prawdziwym hackerom zaklocenia w platnosciach wcale nie

    Wczoraj zostala podjeta taka proba (api.paypal.com port 443) i nic z tego nie
    wyszlo - infrastruktura paypala wytrzymala.
    smok