eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBlueCash do mBanku - mogą wystąpić opóźnienia › BlueCash do mBanku - mogą wystąpić opóźnienia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!plix.pl!newsfeed
    1.plix.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada
    .pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.
    pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>
    Subject: BlueCash do mBanku - mogą wystąpić opóźnienia
    Reply-To: jp-at-jp-pl-eu-org
    User-Agent: slrn/pre1.0.0-18 (Linux)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <s...@t...localdomain>
    Date: 09 Dec 2010 16:38:29 GMT
    Lines: 31
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.19.178.75
    X-Trace: 1291912709 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27035 83.19.178.75:47117
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:541995
    [ ukryj nagłówki ]

    Chciałem wykonać bluecash-a do mBanku i BC potraktował mnie
    następującym komunikatem:

    """
    UWAGA!

    Ze względów technicznych możliwe jest wystąpienie opóźnienia w
    realizacji przelewu na wskazane konto odbiorcy. BlueCash.pl nie jest w
    stanie zagwarantować krótkiego czasu realizacji tej usługi.

    Czy mimo możliwego opóźnienia chcesz zlecić ten przelew?
    """

    Fajny komunikat tylko _zupełnie nic_ nie mówi o sytuacji i nie daje
    żadnych podstaw do podjęcia decyzji (pozytywnej, tj. faktycznego
    zlecenia przelewu "mimo możliwego opóźnienia").

    Czy problemem są środki na ich rachunku i np. jutro pierwszą sesją
    przyjdą, czy problem leży zupełnie gdzie indziej i opóźnienie może być
    np. tygodniowe, albo miesięczne? Nie wiadomo.

    W regulaminie nie widzę nawet podstaw do zgłoszenia reklamacji. Albo
    widzę możliwość zignorowania zacytowanego ostrzeżenia i wysłania
    reklamacji od razu (jakby reklamacja mogła coś zmienić...).

    Regulamin, jeśli dobrze widzę, nie przewiduje po prostu takiej
    sytuacji ("przelewy wykonywane są natychmiast").


    --
    Jacek Politowski

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1